دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۴۵۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
رپورتاژ آگهی/
اگر می‌خواهید با خصوصیات میل گرد استیل آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید.

میلگرد استیل یک قطعه فلزی است که ترکیب و پایه اصلی آن از آهن و کربن می باشد. این قطعه که از مهم ترین  فرآورده های فلزی محسوب می شود؛ در صنایع مختلف ازجمله صنعت ساختمان سازی استفاده می شود. این قطعه ی فلزی در انواع مختلف تولید می شود و میلگرد استیل از پرمصرف ترین نوع میلگردها می باشد. آلیاژ استیل که برای ساختن این قطعه استفاده می شود؛ از استیل های دویست، سری سیصد و سری چهارصد می باشد. این قطعه ی استیل به دلیل داشتن کیفیت مناسب، کاربردهای زیاد و مزیت های فراوان در صنایع مختلف استفاده می شود. از جمله زمینه هایی که این نوع میلگرد به کار می رود می توان به موارد زیر اشاره کرد؛ صنایع مواد خوراکی و غذایی، صنایع پتروشیمی و صنعت نفت و … .

 

 معرفی میلگرد استیل

انواع مختلف میلگرد استیل

پرکاربرد ترین نوع میلگردهای استیل شامل دو نوع می شوند. میلگرد ضد زنگ استیل و میلگرد کربن از پرمصرف ترین نوع میلگردهای استیل هستند. هر کدام از این دو نوع میلگرد یک سری کاربرد و ویژگی منحصر به فرد دارد و در صنایع مخصوص به خود استفاده می شود. ویژگی های هر یک از انواع مختلف میلگرد به شرح زیر است؛

میلگرد استیل ضد زنگ از آلیاژ سری سیصد ساخته می شود؛ میلگردهای ضد زنگ استیل  سری سیصد؛ شامل میلگردهای سیصد و چهار و سیصد و شانزده می باشد. این نوع میلگردها کاربردها و مزایای زیادی دارند. میلگردهای ساخته شده از استیل ضد زنگ در برابر انواع واکنش شیمیایی مخصوصا اکسیده شدن مقاوم هستند. این نوع میلگردهای ضد زنگ در مواردی مورد استفاده قرار می گیرند که رطوبت و آب وجود دارد. زیرا میلگردها وقتی در تماس با رطوبت قرار می گیرند دچار زنگ زدگی می شوند اما در میلگردهای ضد زنگ این آسیب به مراتب کم تر است. از جمله کاربردهای میلگرد این است که در عملیات حرارتی از آن ها استفاده می شود؛ میلگرد استیل ضد زنگ در برابر حرارت موجود در این گونه عملیات ها مقاوم است؛ بنابراین در عملیات هایی چون جوشکاری، تنگستن، پلاسما، متال، استفاده از میلگرد ضد زنگ پیشنهاد خوبی است زیرا میزان آسیب دیدگی آن کم است. در تولید این نوع میلگرد از عناصری چون کروم و نیکل استفاده  می شود. وجود این دو عنصر مهم در فرمول ساخت میلگرد ضد زنگ باعث می شود که دچار اکسایش نشود و ویژگی مغناطیسی به خود نگیرد. عملکرد کاری این نوع میلگرد ضد زنگ در ماشین کاری نیز دقیق است. میلگرد ضد زنگ با ویژگی ها و مزیت های فراوان در صنایع غذایی کاربرد زیادی دارد.

ویژگی های میلگرد استیل کربن به نوشته سایت استیل خانی  به شرح زیر است؛ این میلگرد از ماندگاری، استحکام و سختی قابل توجهی برخوردار است. به دلیل داشتن این ویژگی ها از این نوع میلگرد در صنعت ساختمان استفاده فراوان می شود. میلگرد کربن هم چنین انعطاف پذیری بالایی دارد؛ به طوری که این مزیت باعث شده از این نوع میلگرد در صنعت پتروشیمی، صنایع نفتی و صنعت کشاورزی استفاده فراوان شود. البته در کنار این ویژگی های کاربردی و مزیت ها این نوع میلگرد به سرعت دچار اکسایش می شود. این ویژگی  باعث می شود که در مواردی که آب و رطوبت وجود دارد، از میلگرد کربن استفاده نشود زیرا به سرعت دچار آسیب می شود و به مرور عملکرد آن تحت تاثیر قرار می گیرد و یا به طور کامل از بین می رود. هر یک از این دو نوع میلگرد را معرفی کردیم و پی بردیم هر کدام با داشتن ویژگی مختلف کاربردهای متفاوت دارند. برای مثال از میلگرد ضد زنگ در صنایع غذایی و تولید مواد خوراکی استفاده می شود. همان طور که شما نیز می دانید، در صنعت تولید مواد غذایی باید قطعات، دستگاه ها و تمامی لوله ها از کیفیت بالایی برخوردار باشند؛ زیرا مواد غذایی به طور مستقیم با سلامت انسان مرتبط هستند و نباید در معرض آسیب قرار بگیرند. یکی از قطعاتی که برای طراحی و ساخت ابزارهای صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد؛ میلگرد ضد زنگ است. سایر میلگردها به دلیل آسیب پذیر بودن در مقابل مواد شیمیایی و نداشتن کیفیت قابل قبول در این صنعت کاربرد چندانی ندارند.

 

معرفی میلگرد استیل

 

 

 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: