دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
پس از رایزنی‌های بسیار
عزت نوروزی هدایت تیم فوتبال شاهین بهشهر را عهده‌دار شد
"عزت نوروزی" مربی نام آشنای فوتبال ایران، هدایت تیم شاهین بهشهر را در حالی پذیرفت که مربیگری برای چند تیم جنوبی هم به او پیشنهاد شده بود.
آوای خزرفرزانه حسنی: تیم فوتبال شاهین بهشهر برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ ۳ بزرگسالان توانست با مربی نام آشنا و با سواد فوتبال کشور و شاگرد سابق امیر قلعه نوعی یعنی عزت نوروزی به توافق برسد.

این مربی دارای مدرک مربیگری فوتبال A آسیا است و سابقه مربیگری در تیم‌های تراکتورسازی تبریز، برق شیراز، رایکا بابل، گل ریحان البرز و تیم ملی دانشجویان ایران را در کارنامه خود دارد.

قرار بر این شد که عزت نوروزی به مدت یک فصل هدایت نماینده فوتبال شهرستان بهشهر را عهده دار شود و با توجه به صحبت‌های صورت گرفته بین مدیرعامل و سرمربی تیم، چند مربی نام آشنای دیگر نیز به کادر اضافه شوند.
 
گفتنی است ابراهیم تقی‌پور بازیکن اسبق تیم‌های لیگ برتری «پرسپولیس و استقلال» و تیم ملی به عنوان مدیر فنی این تیم منصوب شد.
 
عزت نوروزی هدایت تیم فوتبال شاهین بهشهر را عهده‌دار شد
این مربی مازندرانی- نکایی فوتبال با توجه به پیشنهادات مکتوبی که از باشگاه‌های جنوبی لیگ یک و لیگ دو کشور را جلوی خودش می‌دید و این پیشنهادات از لحاظ مالی هم بسیار بهتر بود، اما با قبول هدایت تیم نماینده بهشهر نشان داد که هدف اولش کمک به فوتبال استان خودش است و دوست دارد این تجارب را در منطقه شرق مازندران خرج کند تا باعث پیشرفت منطقه شود.

به گزارش آوای خزر، مربیان فاخر فوتبال جدا از قابلیت‌ها، دانش و هوش فنی که دارند قبل از هر چیز معلمانی ارزشمند هستند که به شاگردان خود نه فقط مشق فوتبال، بلکه درس زندگی می‌دهند و قطعا با حضور عزت نوروزی مرد خوشنام فوتبال ایران، شاهد اتفاقات طلایی در حوزه فوتبال بهشهر خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۰۰۲/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار