دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
یادداشت/ مهران حسنی
گردشگری الکترونیک، رسانه‌های اجتماعی و نوروز
نقش رسانه‌های اجتماعی و الکترونیک در معرفی جاذبه‌های گردشگری و جذب گردشگر به صورت هدفمند و آگاهانه از اهمیت خاصی برخوردار است که اطلاعات درست و جامع آن‌ها ارتقای بازار گردشگری در مناطق هدف را به همراه دارد.
آوای خزردکتر مهران حسنی دبیر و نائب رییس انجمن گردشگری پایدار سبز مازندران: با توجه به قرارگرفتن در نوروز۱۴۰۳واستفاده از فرصتی که حضور انبوهی از گردشگران دراستان جهت بازاریابی و تبلیغات به وجود می‌آورد؛ یکی ازابزار‌های مهمی که در این ارتباط می‌توان در حوزه گردشگری الکترونیک بهره گرفت، رسانه‌های اجتماعی است که براقدامات و بازاریابی عرضه کنندگان خدمات گردشگری در استان به عنوان مقاصد برتر سفر موثر است.

 کاربرد‌های رسانه‌های اجتماعی و به کارگیری آن‌ها توسط سازمان‌های مدیریت مقصد و همچنین ارائه کنندگان خدمات به گردشگران، زمینه توسعه و ارتقای بازار گردشگری را موجب و از مزیت‌های حضور گردشگران انتفاع لازم را می‌برند.

ضمن اینکه رسانه‌های مذکور به عنوان ابزار نوین و آنلاین منبع اطلاعاتی بسیار مهم در شناخت و معرفی منابع و جاذبه‌های ناشناخته و کمتر شناخته شده و شناساندن بازار‌های هدف جدید گردشگری داخلی وخارجی هستند.

رسانه‌های اجتماعی به سازمان‌های مدیریت مقصد این امکان را می‌دهد تا با تشخیص گونه‌های مختلف گردشگران با ذائقه‌ها وعلائق خاص نسبت به ایجاد و توسعه خدمات، امکانات و تسهیلات متناسب با جامعه هدف در جهت ترویج و رونق گردشگری خاص و جایگزین که از سیاست‌های عدم تخریب یا به حداقل رساندن تخریب منابع طبیعی ومحیط زیست و جایگزین مناسب گردشگری انبوه، توزیع عادلانه گردشگران، درآمد و اشتغال است، برنامه ریزی کنند.

دیگر سخن اینکه رسانه‌های اجتماعی به عنوان ابزاری توانمند در ایجاد و توسعه ارتباط بین بازارعرضه و بازار تقاضا گردشگری است و فضایی را ایجاد می‌کنند تا از بازخورد‌های نظرات گردشگران نسبت به عملکرد خود آگاه و سطح کیفیت خدماتی که ارائه داده و می‌دهند، موردارزیابی قرارگیرند.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار