دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۳
رسیدگی به ۸۴ درخواست در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری مازندران در نوشهر
رئیس کل دادگستری مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان، ضمن حضور در نوشهر با مردم این شهرستان و شهر‌های همجوار، دیدار و ضمن استماع سخنان مراجعان، دستورات لازم را صادر کردند.
 به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، دکتر عباس پوریانی در ابتدای ورود به شهرستان نوشهر، با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، ضمن ادای احترام به مقام شهدای گرانقدر، با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران، آسایش و آرامش امروز را مدیون خون شهدای گرانقدر دانست و افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران از خون خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است از این دستاورد‌های مهم، حراست و پاسداری کنیم.

پوریانی سپس در جلسه ملاقات مردمی دادگستری نوشهر حضور یافت و به صورت رو در رو و بدون واسطه با ۸۴ نفر از مردم این شهرستان و شهر‌های مجاور دیدار و گفتگو کرد و ضمن استماع سخنان مراجعان، دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.

رئیس کل دادگستری مازندران در این دیدار‌ها بر لزوم حُسن خلق و تکریم مراجعان به دستگاه قضایی استان تاکید کرد و افزود: مسئولان قضایی سراسر استان، ضمن استماع سخنان مراجعان، اقدامات قانونی لازم را در خصوص درخواست‌های واصله لحاظ کنند.

پوریانی در ادامه در جمع خبرنگاران رسانه‌ها حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. رئیس کل دادگستری مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز از اراضی جنگلی- جلگه‌ای شهرستان نوشهر بازدید خواهیم داشت و وضعیت ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی ملی و منابع طبیعی و پیگیری نحوه اجرای آرای صادره در این خصوص را بررسی خواهیم کرد.

پوریانی بر اعمال دقیق قوانین نیز تاکید کرد و افزود: جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز و پیشگیری از وقوع این جرائم در دستور کار جدی دستگاه قضایی استان خواهد بود.

وی همچنین با بیان اینکه وظایف محوله به دستگاه‌های اجرایی باید به شکل دقیق و کامل اجرایی شود، خاطرنشان کرد: نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی از موضوعات کاری مهم دستگاه قضایی استان است و در این راستا قطعاً مدیران اداراتی که با ترک فعل، مرتکب تخلف شوند در هر جایگاهی تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.

پوریانی در خاتمه برنامه‌های کاری خود در دادگستری نوشهر، با حضور در شعب دادگستری این شهرستان با همکاران قضایی و اداری دیدار و گفتگو کرد.

انتهای پیام/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار