دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه:
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با بیان اینکه پیروی از امام(ره) و رهبری و از طرفی هم‎زیستی مسالمت‌آمیز با آمریکا در ذهن‌ها نمی‌گنجد، گفت: آمریکا دشمن بزرگ و آشکار است و اسرائیل نیز بدون آن یک لحظه توان نفس کشیدن ندارد.
به گزارش آوای خزر،

علی‌محمد شاعری ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در این شهرستان، اظهار کرد: امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 58، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به‎عنوان روز قدس نامید؛ یعنی روزی که تمامی آزادی‌خواهان و مسلمانان از هر نژاد، رنگ، دین و مذهبی گرد هم بیایند و علیه نظام جعلی اسرائیل و قدرت‌های سلطه‎گر به‌پا خیزند و آنها را به عقب رانده و نابود سازند.

وی با بیان اینکه پس از پیام امام راحل، مردم از سراسر دنیا در این روز به خیابان‌ها آمدند و اکنون، اسرائیل که در آن زمان حالت تهاجمی داشت، حالت دفاعی و عقب‌نشینی به‎خود گرفت‌.

عضو خانه ملت با بیان اینکه فراموش نکنیم رسالتی که امام راحل برای اسلام و ایرانی قائل بود، در سطح جهانی و برای آگاهی‌بخشی و کار قوی، فرهنگی و بصیرت‌افزایی بوده است، گفت: امام امت این تفکر، راهبرد و استراتژی را در پیش گرفت و به همین علت است که امروز در جهان اسلام و سراسر دنیا حرفی برای گفتن داریم.

شاعری بیان کرد: هر کسی که دغدغه دین را دارد، از اینکه می‌گوید پیرو انقلاب، رهبر و امام هستیم و از طرفی خواهان هم‌زیستی مسالمت‌آمیز با آمریکا است، باید بداند که این چندان جالب نیست و در ذهن‌ها نمی‌گنجد، زیرا امکان هم‌زیستی مسالمت‌آمیز وجود نداشته و آمریکا دشمن بزرگ و آشکار است و همه بدانند که اسرائیل بدون آمریکا یک لحظه توان نفس کشیدن ندارد.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم روزه‌دار بهشهر در روز قدس و در هوای گرم و سوزان تیرماه، اظهار کرد: همه به فرمان مقام معظم رهبری و امام عظیم‌الشأن در پی یک تکلیف و ضرورت انسانی و انقلابی به خیابان‌ها آمدید و بار دیگر خواستار از بین رفتن رژیم غاصب و منفور اسرائیل و این غده سرطانی شده‌ایم که ان شاالله هر چه سریع‌تر به لطف خداوند متعال این رژیم صهیونیستی نابود شود.

* تأمین منافع آمریکا و غرب توسط اسرائیل در خاورمیانه

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه با اشاره به اینکه حدود 70 سال پیش و پس از جنگ جهانی دوم رژیم جعلی اسرائیل با حمایت انگلیسی‌ها، آمریکا و غرب در دل جهان اسلام در بیت‎المقدس شریف اعلام وجود کرد، گفت: از همان ابتدا مقاومت اسلامی علیه این رژیم باطل شکل گرفت، هدف اصلی استعمار این بود که بتواند با استقرار رژیم جعلی منافع غرب و استعمار را در خاورمیانه تأمین کند.

شاعری با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل هفت دهه است که انسان‎های مظلوم و بی‎دفاع را می‌کشد و میلیون‌ها نفر را آواره و سرزمین‌های اسلامی (اردن، مصر، یمن، فلسطین و سوریه) را غصب کرده است، افزود: از همان ابتدای تأسیس، هدف این رژیم غاصب، ژاندارم بودن برای آمریکا و انگلیس و نظام‌های سلطه غرب و نفوذ در کشورهای مسلمان بود.

وی با اشاره به جنگ‎افروزی‎های آمریکا، اسرائیل و غرب در خاورمیانه با استفاده از جریانات داعشی و حرکت‌های تند و افراطی در منطقه علیه نظام ایران خاطرنشان کرد: هدف آنها این است که انقلاب اسلامی را مشمول موضوعاتی کنند تا فشار بر اسرائیل کم شود که بتوانند زمان را مدیریت کرده و نابودی اسرائیل به تأخیر بیفتد.

عضو خانه ملت بیان کرد: دو راهبرد برای خنثی‎سازی این توطئه‎ها وجود دارد؛ یکی از آنها مقابله در برابر حرکت تفرقه‌افکنانه آنها با فرهنگ‌سازی، آگاهی‌بخشی به مسائل، ایجاد آرامش در منطقه و بالا بردن مقاومت و راهبرد دوم نیز همگرایی، همدلی و وحدت برای رسیدن به پیروزی نهایی و سقوط نظام‌های استکباری است.

* تحویل گرفتن 562 پروژه نیمه‌تمام به ارزش یک‌هزار میلیارد تومان در شرق مازندران

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد چند ماه اخیر در این حوزه انتخابیه پرداخت و گفت: 562 پروژه نیمه‌تمام به ارزش یک‌هزار میلیارد تومان را تحویل گرفتم.

شاعری با اعلام اینکه 300 میلیارد تومان نیز برای تمام شبکه‌های زیر سد گلورد، پول نیاز داریم، افزود: با فروش اوراق مشارکت، دریافت نقدینگی و تسهیلات بانکی باید اعتبار این سد را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: در بخش گازرسانی به مناطق کوهستانی بهشهر، نکا و گلوگاه برای 150 روستای محروم هزارجریب نیز با معاون وزیر نفت هماهنگ شد تا از مردادماه سال‌جاری عملیات گازرسانی شبکه اصلی کلنگ ‌زنی شده و در پروسه سه ساله به اتمام برسد.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی همچنین از افتتاح فاز دوم بندر امیرآباد بهشهر با حضور وزیر راه و شهرسازی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: ظرفیت 3/5 میلیارد تنی در این بندر به 7/5 تن افزایش می‎یابد.

وی ادامه داد: شرکت حفاری شمال کار خود را با 250 کارگر شروع نکرد و کارگران اخراج شدند، لذا از زمان شروع کار خود، بابت این مشکل 6 بار با مسؤولان مربوطه جلسه برگزار شد و در حال حاضر، بیش از ایجاد اشتغال، برای حفظ اشتغال دغدغه داریم.

بهره‌برداری از بزرگ‌ترین سایت کشتارگاهی در گلوگاه، آب‌رسانی به 18 روستا تا پایان سال‌جاری، پیگیری طرح هادی 43 روستا و سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به‌ویژه صنایع تبدیلی در بهشهر، نکا و گلوگاه از دیگر مواردی بود که شاعری در جمع مردم حاضر در راهپیمایی روز قدس اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: