دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
مدیر شرکت ماهیان خاویاری «قره‎برون» در گفتگو با آوای خزر اعلام کرد
مدیر شرکت تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری «قره‎برون» با بیان اینکه پایانه صادرات ماهیان خاویاری دوای درد تولید خاویار در کشور است، گفت: پایانه صادرات ماهیان خاویاری به‎زودی و در هفته‌های آینده شروع به کار می‎کند.

آغاز به‌کار پایانه صادرات ماهیان خاویاری از هفته‌های آینده/ فروش تجاری محصولات«قره‎برون» از سال 97

اسحاق اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای خزر در ساری با تقدیر از استاندار مازندران که مشکلات صنایع را پیگیری و در توزیع بسته رونق تولید در این استان تلاش کردند، اظهار کرد: این مساعدت‎ها در خصوص تولید ماهیان خاویاری نیز اعمال شده و امیدواریم به اهدافی که در بخش آبزی‎پروری داریم برسیم.

وی با بیان اینکه واحد «قره‎برون» در «چپکرود» جویبار و روستای گلدشت این شهرستان دارای 5 واحد تولیدی است، افزود: این واحدها، مجموعاً به ظرفیت تولید 1.5 میلیون قطعه بچه ماهی خاویاری، 33 تن خاویار، 2 هزار و 200 تن گوشت ماهیان خاویاری است و کارخانه خوراک مختص ماهیان خاویاری نیز به ظرفیت سالانه بیش از 20 هزار تن است.

مدیر شرکت تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری قره‎برون گفت: البته در زمینه تأمین مولدین ماده‌ای که سالانه برای تکثیر ماهیان خاویاری تأمین می‌شود، حتی یک قطعه به بخش خصوصی واگذار نمی‌شود.

این سرمایه‌گذار موفق با بیان اینکه 130 هزار قطعه ماهی خاویاری آماده تعیین جنسیت از گونه فیلماهی داریم، بیان کرد: 100 هزار قطعه از گونه قره‌برون و چالباش، 300 هزار ازون‎برون و شیپ نیز آماده تعیین جنسیت هستند و 270 هزار قطعه بچه‌ماهی خاویاری نیز که در واحد تکثیر «سمندک» نگهداری می‎شوند؛ پشتوانه بزرگی برای برای تولید خاویار در کشور هستند.

اسلامی با اعلام اینکه در مجموع 570 هزار قطعه ماهیان خاویاری در واحدهای قره‌برون نگهداری می‎شوند، افزود: محصولات این واحد از سال 97 به فروش تجاری می‌رسد.

اسلامی با تأکید بر اینکه پایانه صادرات، دوای درد تولید خاویار است که ثروت قابل توجهی برای کشور بوده و باید سرانجام بپذیرد، بیان کرد: با تدبیر و مدیریت استاندار مازندران و عنایت سازمان‎های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، انشاالله پایانه صادرات ماهیان خاویاری در هفته‌های آینده شروع به کار می‎کند.

انتهای پیام/ 1001

مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار