توانمندسازی نیروی انسانی از جهت‎گیریهای اصلی آموزش و پرورش مازندران/ بکارگیری ۷۰۰ فارغ‌التحصیل در سیستم آموزشی مازندران در سال تحصیلی ۹۷-۹۶

توانمندسازی نیروی انسانی از جهت‎گیریهای اصلی آموزش و پرورش مازندران/ بکارگیری 700 فارغ‌التحصیل در سیستم آموزشی مازندران در سال تحصیلی 97-96

توانمندسازی نیروی انسانی از جهت‎گیریهای اصلی آموزش و پرورش مازندران/ بکارگیری 700 فارغ‌التحصیل در سیستم آموزشی مازندران در سال تحصیلی 97-96


به گزارش آوای
خزر از ساری، سید علی قاسمی صبح امروز در نشست خبری که در آستانه بازگشایی مدارس
در باشگاه فرهنگیان مرکز استان برگزار شد اظهار داشت: خبرنگاران دیده‌بانان جامعه
و رکن چهارم دموکراسی هستند تا برای پیشرفت یک کشور تلاش کنند.

وی همچنین یاد و
نام دو معلم شهید دل‌سوخته و جان‌سوخته ایران شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

مدیرکل آموزش و
پرورش مازندران بیان کرد: در این چهار سال تلاش کردیم تا براساس مصالح و منافع آن
پیش برویم و تا حدود زیادی نیز موفق شدیم.

این مسئول با
بیان اینکه در چهار سال گذشته به قانون ملتزم بودیم، افزود: تا جایی که اختیار
داشتیم به روابط توجه کردیم؛ در عزل و نصب‌ها و جذب‌ها تابع قانون بودیم و آموزش و
پرورش آرامی را داشتیم و توانستیم این کشتی را در میان امواج خروشان سیاسی اجتماعی
در آرامش به ساحل برسانیم.

وی بیان کرد: در
چهار سال گذشته مشارکت در بحث خیران و مدارس غیر دولتی و بهره‌گیری از مشارکت درون‎سازمانی
و منابع انسانی را با جدیت دنبال کردیم.

قاسمی گفت: یکی از استانهایی هستیم که به نوعی
رتبه‌های بالای کنکور و علمی و ورزشی را در بین سایر استانها داریم.

مدیرکل آموزش و
پرورش با بیان اینکه این نهاد سنگ زیرین آسیاب است، گفت: اگر بخواهیم در بخشهای
اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و فرهنگی به جایگاه بلندی برسیم باید ابتدا آموزش و
پرورش خوب و حرفه‌ای را داشته باشیم.

این مسئول با
اشاره به شعار پروژه مهر که در آن مدیر مدرسه بعنوان رهبر مدرسه است، اظهار داشت: مدیر
در این مسئولیت باید از همه ظرفیتها برای رسیدن به هر برنامه درسی استفاده کند و
در این مسیر نگاه ما این است که باید مدرسه شاد و بانشاط داشته باشیم و این مدارس
در ارتقای تعلیم و تربیت نقش مهمی ایفا کنند.

توانمندسازی نیروی انسانی از جهت‎گیریهای اصلی آموزش و پرورش مازندران/ بکارگیری 700 فارغ‌التحصیل در سیستم آموزشی مازندران در سال تحصیلی 97-96

قاسمی افزود: یکی
از جهت‎گیریهای اصلی نیز بحث توانمندسازی نیروی انسانی با تکیه بر مدیران واحدهای
آموزشی است و بطور جدی در سال تحصیلی ۹۶-۹۵هم در انتصاب مدیران و هم در ارتقا و
توانمندسازی مدیران تمرکز می‌کنیم تا مدیران شایسته‌ای داشته باشیم و مدیر به
عنوان رهبر مدرسه اگر این شایستگی را دارد، نسبت به ارتقای توانمندیهای آنها اقدام
کنیم.

وی اظهار
امیدواری کرد که آموزش و پرورش مازندران به سمتی برود که هیچ فرزندی در این استان
بی‌بهره از تحصیل نباشد.

قاسمی با بیان
اینکه در استان مازندران نیروی انسانی مازاد داریم، اظهار داشت: در سال تحصیلی
جدید، ۷۰۰ فارغ‌التحصیل و ۵۰ نفر نیز از طریق ماده ۲۸ وارد سیستم آموزشی می‎شوند.

مدیرکل آموزش و
پرورش مازندران در پایان بیان کرد: یکی از برنامه‌های جدی ارتقای عناوین ملی این
نهاد در استان است و یکی از برنامه‌های جدی آن است که دانش‎آموزان استان از فرصت
برابر آموزشی برخوردار باشند و همه دانش‎آموزان به تناسب از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/
1354

توانمندسازی نیروی انسانی از جهت‎گیریهای اصلی آموزش و پرورش مازندران/ بکارگیری 700 فارغ‌التحصیل در سیستم آموزشی مازندران در سال تحصیلی 97-96


به گزارش آوای
خزر از ساری، سید علی قاسمی صبح امروز در نشست خبری که در آستانه بازگشایی مدارس
در باشگاه فرهنگیان مرکز استان برگزار شد اظهار داشت: خبرنگاران دیده‌بانان جامعه
و رکن چهارم دموکراسی هستند تا برای پیشرفت یک کشور تلاش کنند.

وی همچنین یاد و
نام دو معلم شهید دل‌سوخته و جان‌سوخته ایران شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت.

مدیرکل آموزش و
پرورش مازندران بیان کرد: در این چهار سال تلاش کردیم تا براساس مصالح و منافع آن
پیش برویم و تا حدود زیادی نیز موفق شدیم.

این مسئول با
بیان اینکه در چهار سال گذشته به قانون ملتزم بودیم، افزود: تا جایی که اختیار
داشتیم به روابط توجه کردیم؛ در عزل و نصب‌ها و جذب‌ها تابع قانون بودیم و آموزش و
پرورش آرامی را داشتیم و توانستیم این کشتی را در میان امواج خروشان سیاسی اجتماعی
در آرامش به ساحل برسانیم.

وی بیان کرد: در
چهار سال گذشته مشارکت در بحث خیران و مدارس غیر دولتی و بهره‌گیری از مشارکت درون‎سازمانی
و منابع انسانی را با جدیت دنبال کردیم.

قاسمی گفت: یکی از استانهایی هستیم که به نوعی
رتبه‌های بالای کنکور و علمی و ورزشی را در بین سایر استانها داریم.

مدیرکل آموزش و
پرورش با بیان اینکه این نهاد سنگ زیرین آسیاب است، گفت: اگر بخواهیم در بخشهای
اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و فرهنگی به جایگاه بلندی برسیم باید ابتدا آموزش و
پرورش خوب و حرفه‌ای را داشته باشیم.

این مسئول با
اشاره به شعار پروژه مهر که در آن مدیر مدرسه بعنوان رهبر مدرسه است، اظهار داشت: مدیر
در این مسئولیت باید از همه ظرفیتها برای رسیدن به هر برنامه درسی استفاده کند و
در این مسیر نگاه ما این است که باید مدرسه شاد و بانشاط داشته باشیم و این مدارس
در ارتقای تعلیم و تربیت نقش مهمی ایفا کنند.

توانمندسازی نیروی انسانی از جهت‎گیریهای اصلی آموزش و پرورش مازندران/ بکارگیری 700 فارغ‌التحصیل در سیستم آموزشی مازندران در سال تحصیلی 97-96

قاسمی افزود: یکی
از جهت‎گیریهای اصلی نیز بحث توانمندسازی نیروی انسانی با تکیه بر مدیران واحدهای
آموزشی است و بطور جدی در سال تحصیلی ۹۶-۹۵هم در انتصاب مدیران و هم در ارتقا و
توانمندسازی مدیران تمرکز می‌کنیم تا مدیران شایسته‌ای داشته باشیم و مدیر به
عنوان رهبر مدرسه اگر این شایستگی را دارد، نسبت به ارتقای توانمندیهای آنها اقدام
کنیم.

وی اظهار
امیدواری کرد که آموزش و پرورش مازندران به سمتی برود که هیچ فرزندی در این استان
بی‌بهره از تحصیل نباشد.

قاسمی با بیان
اینکه در استان مازندران نیروی انسانی مازاد داریم، اظهار داشت: در سال تحصیلی
جدید، ۷۰۰ فارغ‌التحصیل و ۵۰ نفر نیز از طریق ماده ۲۸ وارد سیستم آموزشی می‎شوند.

مدیرکل آموزش و
پرورش مازندران در پایان بیان کرد: یکی از برنامه‌های جدی ارتقای عناوین ملی این
نهاد در استان است و یکی از برنامه‌های جدی آن است که دانش‎آموزان استان از فرصت
برابر آموزشی برخوردار باشند و همه دانش‎آموزان به تناسب از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/
1354

برچسبها :

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *