کرکره اطلاع رسانی سایت سازمان صمت مازندران پائین کشیده شد
 
به گزارش آوای خزر، یکی از نیاز‌های اساسی این روز‌های سخت کرونا و مشکلات اقتصادی اطلاع رسانی درباره تصمیمات و اقدامات مسئولان استانی است.

با توجه به محدویت ایجاد شده ناشی از کرونا در کشور برای تحرکات رسانه‌ای و کاهش برنامه‌های پوششی در سطح کشور و استان مازندران انتظار است که اقدامات رسانه‌ای روابط عمومی‌ها گسترش بیشتری پیدا کند.

ضرورت اطلاع رسانی اقدامات و عملکرد مدیرانی که در حوزه اقتصادی و نیازمندی‌های روز مردم بیشتر از گذشته احساس می‌شود.

سازمان صمت مازندران از جمله ارگان‌ها و نهاد‌های اثرگذار  است که مردم واقعا نیاز دارند که فعالیت و اقدامات مدیران این حوزه حتی به صورت لحظه‌ای اطلاع رسانی شود.

با وجود رضایت مندی که از عملکرد رئیس سازمان صمت مازندران در استان وجود دارد،  اما حال اطلاع رسانی و ارتباط با رسانه‌ها نه تنها از جانب مدیر مجموعه بلکه از سوی روابط عمومی تا حدودی ضعیف و حتی رو به تعطیلی است.

در وب گردی خبرنگار آوای خزر نسبت به بررسی وضعیت اطلاع رسانی سایت سازمان صمت مازندران این موضوع بیشتر به چشم می‌آید.

آخرین خبر درج شده در سایت سازمان صمت مازندران مربوط به تاریخ بیست و چهارم ماه قبل است و از نظر متولیان امر در روابط عمومی این سازمان از ۱۵ روز گذشته تاکنون در این سازمان اتفاق خاصی رخ نداده که اینگونه کرکره اطلاع رسانی را پائین کشیدند.

از دیگر انتقاداتی که به عملکرد متولیان امر در روابط عمومی سازمان صمت مازندران وارد است همه جریان اطلاع رسانی در این سازمان به سمت و سوی رئیس سازمان سوق داده شده است و اینگونه استنباط می‌شود که سایر معاونت‌ها در این سازمان اقدام و عملکردی ندارند.

در صورتی که سازمان صمت یکی از نهاد‌های پرمراجعه در استان مازندران است و محل مراجعات بسیاری از مردم است.

اگرچه تلاش شده که بسیاری از خدمات این سازمان به صورت الکترونیک ارائه شود، اما مدیران و متولیان امر نباید نسبت به مسائل اطلاع رسانی در استان غافل باشند و این مردم حق دارند که حداقل از درگاه اطلاع رسانی سازمان در جریان اتفاقات و امورات سازمان ولو به صورت یک طرفه قرار گیرند.

انتهای پیام/۱۰۰۰