• home-ava
  • kartabl2
  • klogin
  • news
  • npanel
  • searchpost
  • video-gallery
  • آمار
  • آوای خزر
  • به روز رسانی
  • پایش خبر
  • پرینت
  • تماس با ما
  • ثبت خبر
  • جستجو
  • درباره ما
  • شهروند خبرنگار
  • گالری
  • گالری تصاویر
  • گالری ویدیو
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • جستجو پیشرفته
  • آرشیو روزنامه
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • جستجو پیشرفته
  • آرشیو روزنامه
شهروند خبر نگار
Facebook Twitter Youtube Eaparat Whatsapp Eeitaa
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • آرشیو اخبار
  • گالری ویدیو
  • گالری تصاویر
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • آرشیو اخبار
  • گالری ویدیو
  • گالری تصاویر
  • کد خبر : 60772
  • تاریخ انتشار : 27 / 02 / 1400
  • زمان انتشار : 06:18
https://avayekhazar.ir/?p=60772

راز شخصیت با انتخاب میان وعده شور یا شیرین

به گزارش آوای خزر، به نقل از نیوز، در نظرسنجی انجام شده در ایالات‌متحده مشخص شد، بین افرادی که میان وعده با طعم شیرین انتخاب می‌کنند و افرادی که طعم شور را ترجیح می‌دهند تفاوت شخصیتی وجود دارد. در بین این تفاوت‌ها افرادی که طعم شیرین را ترجیح می‌دهند افرادی اجتماعی، علاقه‌مند به محیط دوستانه هستند. افرادی که میان وعده با طعم شور را انتخاب می‌کنند به رویدادهای تفریحی و صمیمی علاقه دارند.

افراد علاقه‌مند به طعم شیرین بیشتر در سواحل (۲۸ درصد)، موزه (۲۰ درصد) و صحرا (۱۷ درصد) مشاهده می‌شوند. افراد علاقه‌مند به طعم شوری بیشتر در فروشگاه‌های بزرگ (۳۱ درصد) یا در جستجوی کشف موارد جدید شهری (۱۰ درصد) هستند.

محققان دریافتند، افراد انتخاب‌کننده میان وعده شور در هنگام تماشای تلویزیون فیلم‌های علمی تخیلی، داستان‌های تخیلی تاریخی و سریال‌های تلویزیونی مستند را ترجیح می‌دهند و طرفداران طعم شیرینی فیلم‌های کمدی و کتاب با داستان‌های معمایی و مرموز را انتخاب می‌کنند.

افراد علاقه‌مند به طعم شیرین، خلاق، ماجراجو و برای کشف چیزهای جدید تلاش می‌کنند و از افراد علاقه‌مند به طعم شوری سازمان‌یافته‌تر هستند. افراد طرفدار شیرینی در وعده صبحانه تخم‌مرغ (۷۲ درصد) و بیکن (۶۶ درصد) و در مقابل طرفداران شوری میوه تازه (۵۸ درصد) و پن کیک (۵۷ درصد) را انتخاب می‌کنند.

جودی رنسفورد، مدیر ارشد بازاریابی شرکت Hickory Farms می‌گوید: «اعتراف می‌کنیم که انتظار نداشتیم این همه تفاوت شخصیتی بین کام شیرین و شور پیدا کنیم. من دوست دارم این مورد را درک کنم زیرا گفته می‌شود مردم به دنبال خرده‌فروشانی می‌گردند که چیزی را برای همه ارائه می‌دهند. در واقع ۶۷ درصد از فروش سبد هدیه ما در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ سبدهای با ترکیبی از خوراکی‌های شیرین و شور بود.»

لازم‌به‌ذکر است، ۳۵ درصد از نظرسنجی‌ها، زمان مناسب برای میان وعده را اوایل بعدازظهر اعلام کردند.

در حال حاضر، بسیاری از بزرگسالان غذاهایی را که از آنها متنفر بودند، مصرف می‌کنند. در میان این غذاها، سبزی‌های تلخ مانند کلم بروکلی (۴۲درصد)، کلم‌پیچ (۳۹ درصد) و جوانه بروکسل (۳۹درصد) هستند. به طور متوسط ‌ آمریکایی‌ها حداقل تا ۲۲ سالگی از این مواد غذایی استفاده نمی‌کنند.

دو سوم آمریکایی‌ها نیز در مورد عادت‌های میان وعده جدی هستند. ۶۲ درصد می‌گویند: اگر فرصتی فراهم شود یک پاکت چیپس خانواده را یک‌دفعه می‌خورند.

رنسفورد می‌گوید: «آمریکایی‌ها عاشق میان وعده هستند و ترجیحات عطروطعم آشکاری دارند اما بسیار عالی است که در نهایت میان وعده کمک می‌کند تا دور هم جمع شویم.»

انتهای پیام/1005

ارسال نظر

برچسبها :

  • آخرین اخبار
  • حضور پرشور دانش‌آموزان ساروی در راهپیمایی ۱۳ آبان؛ همصدایی نسل آینده با مردم انقلابی
  • فضای مجازی جولانگاه کلاهبرداران نخواهد بود
  • عنوان ۷۸
  • دوران فرار مالیاتی پزشکان و طلافروشان در استان تمام شد
  • وفاق مدیریتی در چهاردانگه؛ تشکیل کارگروه حوزه آب کشاورزی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی
  • «اهالی قلم شمال»؛ ترکیبی از فرهنگیان جوان با اهدافی انسان‌دوستانه
  • پاسخ شهردار ساری به ۳۱ سوال یک عضو شورا
  • ۱۳ آبان‌ماه؛ نمادی از صلابت حسینی و روحیه فاطمی
  • عنوان ۷۷
  • افتتاح پروژه‌های بزرگ عمرانی ساری تا پایان سال
  • پربازدیدترین ها
  • پر بحث ترین ها
حضور پرشور دانش‌آموزان ساروی در راهپیمایی ۱۳ آبان؛ همصدایی نسل آینده با مردم انقلابی

حضور پرشور دانش‌آموزان ساروی در راهپیمایی ۱۳ آبان؛ همصدایی نسل آینده با مردم انقلابی

سعید منصوری
//
فضای مجازی جولانگاه کلاهبرداران نخواهد بود

فضای مجازی جولانگاه کلاهبرداران نخواهد بود

سعید منصوری
//
عنوان ۷۸

عنوان ۷۸

mbabadi
//
دوران فرار مالیاتی پزشکان و طلافروشان در استان تمام شد

دوران فرار مالیاتی پزشکان و طلافروشان در استان تمام شد

سعید منصوری
//
وفاق مدیریتی در چهاردانگه؛ تشکیل کارگروه حوزه آب کشاورزی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی

وفاق مدیریتی در چهاردانگه؛ تشکیل کارگروه حوزه آب کشاورزی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی

سعید منصوری
//
«اهالی قلم شمال»؛ ترکیبی از فرهنگیان جوان با اهدافی انسان‌دوستانه

«اهالی قلم شمال»؛ ترکیبی از فرهنگیان جوان با اهدافی انسان‌دوستانه

سعید منصوری
//
  • مطالب مر تبط

عنوان ۷۸

عنوان ۷۷

برنامه تامین مالی رشد اقتصادی هدف برنامه هفتم نهایی شد

تأکید معاون توسعه استانداری مازندران بر هم‌افزایی دستگاه‌ها برای تحقق سیاست‌های جمعیتی

احتمال وقوع سیلاب یخچالی در دماوند و آتش‌سوزی در جنگل‌های مازندران

دیدگاهتان را بنویسید! لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت آوای خزر از سال ۹۴ فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده است. آوای خزر یک پایگاه خبری مستقل و بومی‌نگر است که با رویکردی حرفه‌ای،تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های استان مازندران و شمال کشور را پوشش می‌دهد. ما با تکیه بر دقت، صداقت و سرعت، تلاش می‌کنیم تا پل ارتباطی میان مردم و رویدادهای مهم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باشیم. رسالت ما آگاهی‌بخشی شفاف، تقویت مسئولیت‌پذیری و حمایت از توسعه پایدار منطقه است.

نماد ساماندهی

logo-samandehi

شبکه های اجتماعی

Facebook Twitter Youtube Whatsapp Telegram Instagram

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آوای خزر است و استفاده از مطالب صرفا با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی وپشتیبانی توسط آژانس خلاقیت توس رسانه

درج/ویرایش پیوند

نشانی مقصد را وارد نمایید

یا پیوند به محتوای موجود

    معیاری برای جستجو مشخص نشده است. نمایش دادن آخرین موارد. جستجو کنید یا برای انتخاب موارد، از کلیدهای جهت بالا و پایین استفاده کنید.