
استاندار مازندران البته این را هم گفت که این فاصله در حال حاضر زیاد است و از این جهت که دولت و نظام برگرفته از مردم است، لذا باید در مجموعه ادارات و سازمانهای دولتی، از همین طریق ارتباط مستمر را با مردم داشته باشیم.
او درباره دیدارهای امروز نیز اظهار داشت: برخی از مردم که مدتهاست در ادارات برایشان مشکل ایجاد میشود، در این ملاقات حضوری شرکت کردند و همه شهرستانهای استان نیز فرمانداران که فعالیتشان به صورت وبیناری در حال بررسی است، با مردم دیدار دارند.
حسینیپور گفت: امروز در ملاقات مردم با فرمانداران استان نیز، بخشی از کارها به استانداری ارجاع میشود.
او ادامه داد: مطالبات عمومی شامل مجوز کسب و کار، مساعدت در کاهش جریمههای بانکی بهویژه در بخش تولید، تسهیلات در بافتهای فرسوده و صدور مجوز برای ساخت و سازهای روستایی نیز بخش دیگری از درخواستها بوده است که به بخشهای مربوطه ارجاع شد.

حسینیپور بیان کرد: در یک سال گذشته ملاقاتهای مردمی مختلفی برگزار شد که براساس گزارش ادارهکل بازرسی استانداری، ۵۵ درصد از دستورات صادره در این ملاقاتها به نتیجه رسیده است.
نماینده عالی دولت در مازندران البته از اعلام شکایت مراجعهکنندگان نسبت به روندهای اداری در استان گفت که این موارد نیز به ادارهکل بازرسی ارجاع و دستور پیگیری صادر شده است.
حسینیپور با تاکید بر اینکه به دنبال رفع موانع هستیم، اعلام کرد: ۷۰ درصد مشکلات مردم در همین ملاقاتها رسیدگی میشود و این موضوع امید و رضایتمندی را در مردم ایجاد میکند.

رییس شورای اداری مازندران گفت: به این دلیل که به عنوان استاندار با همه اقشار مردم ملاقات میکنم اشراف اطلاعاتی پیدا میکنم. این ارتباطات و اطلاعات در تصمیمات، جلسات و در تنظیم فرآیندهای امور اقصادی و اجتماعی استان اثرگذارند.
استاندار مازندران در پایان، بر رسیدگی به امور مردم و دادن پاسخ قانعکننده به ارباب رجوع از سوی مدیران کل دستگاهها و سازمانهای دولتی تاکید کرد.
انتهای پیام/۱۰۰۱/