
وی افزود: با عنایت به لزوم اجرای طرح سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان دستگاههای اجرایی کشور، این اداره کل اقدم به چاپ بارکدهایی مختص به هر فرد برای اجرای طرح نظرسنجی نموده است.
رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری منابع طبیعی مازندران – ساری خاطر نشان کرد: سامانه پایش رضایت مردم از کارکنان این اداره کل با استفاده از کد QR در راستای اجرای مفاد جلسه شورای عالی اداری و پیرو دستوررییس جمهور مبنی بر راهاندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاههای اجرایی کشور و به منظور منظور اجرای اقدامات مندرج در سند تحول دولت مردمی، فعال شد.

وی ادامه داد: این اداره کل نسبت به اخذ کد دوبعدی (QR Code) برای هریک از ارائهدهندگان خدمات اقدام نموده و برای تمامی کارکنان در سر در اتاق فرد نصب نموده است تا در معرض دید ارباب رجوع قرارگیرد.
ایمانی گفت: اجرای طرح نظرسنجی از ارباب رجوع و مراجعه کنندگان در دستگاههای اجرایی در ارزیابی عملکرد کارکنان و دستگاه تاثیر مستقیم دارد.
رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل منابع طبیعی مازندران ساری در پایان اعلام کرد: این اداره کل در تمامی دفاتر ستادی و شهرستانی نسبت به اخذ کد دوبعدی (QR Code) برای هریک از ارائهدهندگان خدمات اقدام کرده و از این به بعد مراجعان به اداره کل و شهرستانهای تابعه میتوانند نظر خود را نسبت به نحوه عملکرد پرسنل بصورت الکترونیکی ثبت کنند.
انتهای پیام/