به گزارش آوای خزر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری: مهدی ایمانی رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اظهار داشت: با ثبت اسامی تمامی کارکنان که به نحوی با ارباب رجوع در ارتباط هستند، در سامانه مدیریت نظر سنجی سازمان امور اداری و استخدامی کشور و صدور کد دو بعدی (QRcode) اختصاصی برای هر یک از کارکنان و نصب آن در محل انجام خدمت کارکنان امکان نظر سنجی در خصوص عملکرد آن‌ها برای ارباب رجوع بصورت الکترونیکی فراهم شده است.

وی افزود: با عنایت به لزوم اجرای طرح سنجش میزان رضایت شهروندان از نحوه ارائه خدمات توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور، این اداره کل اقدم به چاپ بارکد‌هایی مختص به هر فرد برای اجرای طرح نظرسنجی نموده است.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری منابع طبیعی مازندران – ساری خاطر نشان کرد: سامانه پایش رضایت مردم از کارکنان این اداره کل با استفاده از کد QR در راستای اجرای مفاد جلسه شورای عالی اداری و پیرو دستوررییس جمهور مبنی بر راه‌اندازی سامانه برخط پایش رضایت مردم از کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور و به منظور منظور اجرای اقدامات مندرج در سند تحول دولت مردمی، فعال شد.

 
کارکنان منابع طبیعی مازندران – ساری زیر ذره‌بین افکار عمومی
وی ادامه داد: این اداره کل نسبت به اخذ کد دوبعدی (QR Code) برای هریک از ارائه‌دهندگان خدمات اقدام نموده و برای تمامی کارکنان در سر در اتاق فرد نصب نموده است تا در معرض دید ارباب رجوع قرارگیرد.

ایمانی گفت: اجرای طرح نظرسنجی از ارباب رجوع و مراجعه کنندگان در دستگاه‌های اجرایی در ارزیابی عملکرد کارکنان و دستگاه تاثیر مستقیم دارد.

رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری اداره کل منابع طبیعی مازندران ساری در پایان اعلام کرد: این اداره کل در تمامی دفاتر ستادی و شهرستانی نسبت به اخذ کد دوبعدی (QR Code) برای هریک از ارائه‌دهندگان خدمات اقدام کرده و از این به بعد مراجعان به اداره کل و شهرستان‌های تابعه می‌توانند نظر خود را نسبت به نحوه عملکرد پرسنل بصورت الکترونیکی ثبت کنند.

انتهای پیام/