به گزارش آوای خزر، به نقل دبیرخانه دائمی ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، سید غلامرضا کاظمی دینان با بیان اینکه شعار و نام این رویداد باید با توجه به موضوعات و نیازهای روز جامعه انتخاب شود، گفت: شعار دهمین دوره برگزاری هفته روابط‌عمومی متفاوت از دوره‌های گذشته که گزاره‌ای خبری بود، یک بیت شعر از غزلیات حافظ انتخاب شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط‌عمومی ادامه داد: با توجه به جمع‌بندی نظرات کمیته نامگذاری روزهای هفته روابط‌عمومی، بیت «چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان / تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش» به عنوان شعار محوری دهمین دوره هفته روابط‌عمومی انتخاب شد تا تاکیدی باشد بر اهمیت فرهنگ و همچنین نقش گره‌گشایی روابط‌عمومی از مردم و ایجاد شکوفایی در کشور در عین وجود مشکلات و پیچیدگی‌های موجود.

او در ادامه با اشاره به جلسه‌ای که با حضور تعدادی از اعضای شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی و نمایندگان انجمن‌ها و تشکل‌های روابط‌عمومی برگزار شد، گفت: در این نشست پس از بحث و مشورت‌‌های صورت گرفته پیرامون انتخاب اسامی روزهای هفته تلاش شد تا عناوین منتخب بیانگر دغدغه‌ها، نیازها، موضوعات روز جامعه و امید آفرینی و ایجاد انگیزه باشند.

کاظمی دینان عناوین روزهای دهمین هفته روابط‌عمومی بدین شرح اعلام کرد:

 

۲۵/۰۲/۱۴۰۱روابط‌عمومی؛ حکمرانی خوب، مشارکت کارآمد

۲۶/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌عمومی؛ اخلاق‌مداری، اعتماد اجتماعی

۲۷/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌عمومی؛ کنشگری، مسئولیت اجتماعی

۲۸/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌عمومی؛ دیپلماسی عمومی، انگاره ملی

۲۹/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌عمومی؛ کرامت انسانی، همدلی اجتماعی

۳۰/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌عمومی؛ امیدآفرینی، آینده بهتر

۳۱/۰۲/۱۴۰۱ روابط‌عمومی؛ تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین

انتهای پیام/۱۰۰۵