• home-ava
  • kartabl2
  • klogin
  • news
  • npanel
  • searchpost
  • video-gallery
  • آمار
  • آوای خزر
  • به روز رسانی
  • پایش خبر
  • پرینت
  • تماس با ما
  • ثبت خبر
  • جستجو
  • درباره ما
  • شهروند خبرنگار
  • گالری
  • گالری تصاویر
  • گالری ویدیو
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • جستجو پیشرفته
  • آرشیو روزنامه
  • صفحه اصلی
  • درباره ما
  • ارتباط با ما
  • جستجو پیشرفته
  • آرشیو روزنامه
شهروند خبر نگار
Facebook Twitter Youtube Eaparat Whatsapp Eeitaa
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • آرشیو اخبار
  • گالری ویدیو
  • گالری تصاویر
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • ورزشی
  • اقتصادی
  • فرهنگ و هنر
  • سلامت
  • آرشیو اخبار
  • گالری ویدیو
  • گالری تصاویر
  • کد خبر : 26364
  • تاریخ انتشار : 06 / 10 / 1398
  • زمان انتشار : 13:31
https://avayekhazar.ir/?p=26364

شکایات از خدمات پستی کم شد

به گزارش آوای خزر، شکایت‌های ثبت‌شده از شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در بازه مهرماه نسبت به شهریورماه سال جاری تغییر چندانی نداشته است و کاربران در صورت نارضایتی از هر یک از خدمات پستی، می‌توانند به سامانه ۱۹۵ مراجعه و مورد شکایت خود را اعلام کنند.

در آبان ماه، ۷۹ شکایت ثبت شده که ۳۹.۲ درصد شکایات مربوط به پست پیشتاز بوده و در آبان ماه نسبت به مهرماه کاهش داشته است. تعداد شکایات رسیدگی‌شده در آبان ماه نسبت به مهر ماه ۴۸.۶ درصد کاهش داشته، درحالی‌که تعداد شکایات ثبتی در همین بازه ۳۰.۱ درصد کاهش داشته است. با توجه به این آمار می‌توان نتیجه گرفت عملکرد پست در رسیدگی به شکایات در آبان ماه نسبت به مهر ماه کاهش ۱۸.۵درصدی داشته است.

سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است.

اداره کل حفاظت از حقوق مصرف‌کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) را تا پایان آبان ماه سال جاری منتشر کرده است.

مهم‌ترین نتایج حاصل از تحلیل داده‌های استخراج‌شده حاکی از آن است که در آبان ماه در حوزه خدمات پستی، ۷۹ شکایت ثبت شده که ۳۹.۲ درصد شکایات مربوط به پست پیشتاز بوده و در آبان ماه نسبت به مهرماه کاهش داشته است. تعداد شکایات رسیدگی‌شده در آبان ماه نسبت به مهر ماه ۴۸.۶ درصد کاهش داشته، درحالی‌که تعداد شکایات ثبتی در همین بازه ۳۰.۱ درصد کاهش داشته است. با توجه به این آمار می‌توان نتیجه گرفت عملکرد پست در رسیدگی به شکایات در آبان ماه نسبت به مهر ماه کاهش ۱۸.۵ درصدی داشته است.

کاربران سرویس‌های ارتباطی، فناوری اطلاعات و پستی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان تنظیم مقررات ارتباطات، تماس با تلفن گویای ۱۹۵ شکایت‌های خود را از سرویس‌های مختلف حوزه ICT ثبت و پیگیری کنند. کاربران در صورت نارضایتی از هر یک از خدمات پستی، می‌توانند به این سامانه مراجعه و مورد شکایت خود را اعلام کنند و همچنین از وضعیت رسیدگی به شکایت خود مطلع شوند.

انتهای پیام/2000

ارسال نظر

برچسبها :

  • آخرین اخبار
  • فضای مجازی جولانگاه کلاهبرداران نخواهد بود
  • عنوان ۷۸
  • دوران فرار مالیاتی پزشکان و طلافروشان در استان تمام شد
  • وفاق مدیریتی در چهاردانگه؛ تشکیل کارگروه حوزه آب کشاورزی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی
  • «اهالی قلم شمال»؛ ترکیبی از فرهنگیان جوان با اهدافی انسان‌دوستانه
  • پاسخ شهردار ساری به ۳۱ سوال یک عضو شورا
  • ۱۳ آبان‌ماه؛ نمادی از صلابت حسینی و روحیه فاطمی
  • عنوان ۷۷
  • افتتاح پروژه‌های بزرگ عمرانی ساری تا پایان سال
  • انتقاد استاندار مازندران از ایجاد ۲ شهرک صنعتی در میاندورود
  • پربازدیدترین ها
  • پر بحث ترین ها
فضای مجازی جولانگاه کلاهبرداران نخواهد بود

فضای مجازی جولانگاه کلاهبرداران نخواهد بود

سعید منصوری
//
عنوان ۷۸

عنوان ۷۸

mbabadi
//
دوران فرار مالیاتی پزشکان و طلافروشان در استان تمام شد

دوران فرار مالیاتی پزشکان و طلافروشان در استان تمام شد

سعید منصوری
//
وفاق مدیریتی در چهاردانگه؛ تشکیل کارگروه حوزه آب کشاورزی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی

وفاق مدیریتی در چهاردانگه؛ تشکیل کارگروه حوزه آب کشاورزی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی

سعید منصوری
//
«اهالی قلم شمال»؛ ترکیبی از فرهنگیان جوان با اهدافی انسان‌دوستانه

«اهالی قلم شمال»؛ ترکیبی از فرهنگیان جوان با اهدافی انسان‌دوستانه

سعید منصوری
//
پاسخ شهردار ساری به ۳۱ سوال یک عضو شورا

پاسخ شهردار ساری به ۳۱ سوال یک عضو شورا

سعید منصوری
//
  • مطالب مر تبط

عنوان ۷۸

عنوان ۷۷

برنامه تامین مالی رشد اقتصادی هدف برنامه هفتم نهایی شد

تأکید معاون توسعه استانداری مازندران بر هم‌افزایی دستگاه‌ها برای تحقق سیاست‌های جمعیتی

احتمال وقوع سیلاب یخچالی در دماوند و آتش‌سوزی در جنگل‌های مازندران

دیدگاهتان را بنویسید! لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت آوای خزر از سال ۹۴ فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده است. آوای خزر یک پایگاه خبری مستقل و بومی‌نگر است که با رویکردی حرفه‌ای،تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های استان مازندران و شمال کشور را پوشش می‌دهد. ما با تکیه بر دقت، صداقت و سرعت، تلاش می‌کنیم تا پل ارتباطی میان مردم و رویدادهای مهم اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی باشیم. رسالت ما آگاهی‌بخشی شفاف، تقویت مسئولیت‌پذیری و حمایت از توسعه پایدار منطقه است.

نماد ساماندهی

logo-samandehi

شبکه های اجتماعی

Facebook Twitter Youtube Whatsapp Telegram Instagram

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آوای خزر است و استفاده از مطالب صرفا با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی وپشتیبانی توسط آژانس خلاقیت توس رسانه

درج/ویرایش پیوند

نشانی مقصد را وارد نمایید

یا پیوند به محتوای موجود

    معیاری برای جستجو مشخص نشده است. نمایش دادن آخرین موارد. جستجو کنید یا برای انتخاب موارد، از کلیدهای جهت بالا و پایین استفاده کنید.