به گزارش آوای خزر، محسن هدایتی بنیادآباد، مسئول پاسخگویی به شکایات شهری شهرداری ساری، اعلام کرد: در ششماهه نخست سال جاری ۱۱ هزار و ۱۶۲ تماس از سوی شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری برقرار شد که از این تعداد، ۷ هزار و ۶۵۶ مورد توسط کارشناسان راهنمایی و پاسخ داده شد و ۳ هزار و ۵۰۶ پیام در حوزه مدیریت شهری به ثبت رسید.
وی افزود: از مجموع پیامهای ثبتشده، ۲ هزار و ۷۷۷ مورد معادل ۷۹ درصد با پیگیریهای سامانه ۱۳۷ و تلاش مجموعه مدیریت شهری بررسی و حلوفصل شد.
به گفته هدایتی، بیشترین موضوعات ثبتشده در سامانه طی شش ماه نخست سال به ترتیب شامل زباله و ضایعات، نظافت عمومی، آسفالت، سد معبر، حیوانات، ساختوساز و لایروبی بوده است.
مسئول سامانه ۱۳۷ با اشاره به تفکیک پیامها بر اساس مناطق شهری اظهار کرد: ۶۱۸ پیام مربوط به شهرداری منطقه یک، ۷۳۲ پیام مربوط به منطقه دو، ۳۹۷ پیام مربوط به منطقه سه و ۲۲۲ پیام مربوط به شهرداری بافت کهن و قدیمی بوده است. همچنین ۱۵۳۷ پیام نیز به سازمانهای تابعه شهرداری اختصاص داشته است.
وی در پایان تأکید کرد: سامانه ۱۳۷ با هدف ایجاد ارتباط مؤثر میان شهروندان و مدیریت شهری، آماده دریافت پیشنهادها، انتقادات و پیگیری مشکلات تا حصول نتیجه نهایی است.
انتهای پیام/