دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
محمودآباد میزبان جشنواره‌های امید و ابوذر

کسب عنوان برتر گروه رسانه‌ای آوای خزر در جام رسانه‌ی امید

کسب عنوان برتر گروه رسانه‌ای آوای خزر در جام رسانه‌ی امید
گروه رسانه‌ای آوای خزر علاوه بر کسب عنوان برتر نخستین رویداد جام رسانه امید، یک رتبه انفرادی در این جشنواره و یک رتبه نیز در بخش عکس جشنواره ابوذر مازندران به‌دست آورده است.

به گزارش آوای خزر از محمودآباد، پایگاه خبری تحلیلی آوای خزر مازندران با نزدیک به ۱۲ سال فعالیت علاوه بر اینکه یکی از رتبه‌های برتر ضریب کیفی سایت‌های محلی استان را دارد، در کشور نیز یکی از یکصد پایگاه خبری نخست است.

در پنجمین جشنواره ابوذر استان مازندران که امروز شنبه ۱۴ مهرماه در سالن همایش فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد به میزبانی شهرداری و شورای شهر این دیار ساحلی و فرهنگ‌دوست برگزار شد، در شاخه‌ی عکس، بخش ویژه (فلسطین) ذیل پنجمین جشنواره ابوذر؛ ابراهیم فلاح از پایگاه خبری آوای خزر رتبه برتر را به دست آورد.

در نخستین جشنواره رسانه امید که همزمان با جشنواره ابوذر برگزار شد، پیش از آن و در یک رویداد به طور همزمان هر رسانه اعم از روزنامه، هفته‌نامه، خبرگزاری و پایگاه خبری در قالب یک تیم از دو نفر گرفته تا پنج نفر شرکت داشتند و پایگاه خبری تحلیلی آوای خزر نیز با یک تیم چهار نفره در جشنواره شرکت کرد.

بر اساس آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، آوای خزر بیشترین تولید کیفی را در خبر، یادداشت، گزارش، کلیپ و فیلم داشته است و حائز رتبه نخست تیمی شده که امروز سعید منصوری مدیرمسئول آوای خزر به نمایندگی از همکاران خود، جایزه را دریافت کرده است.

همچنین در قسمت انفرادی جشنواره رسانه امید نیز، آزاده بابانژاد از پایگاه خبری آوای خزر در بخش گزارش به رتبه دوم دست یافت.

در این مراسم از پوستر ششمین جشنواره ابوذر مازندران، رویداد رسانه‌ای طنین ویژه بانوان و کتاب «ما به تو بدهکاریم»، با حضور سردار مقداد فرمانی دبیر«رده کلی اشراف بسیج مستضعفین»، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان محمودآباد، رونمایی شد

انتهای پیام/۱۰۰۱/

خبرنگار: آزاده بابانژاد | دبیر: آزاده بابانژاد
نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار