دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
در گفتگو با آوای خزر اعلام شد
اسامی برگزیدگان مسابقات شنای دختران در بهشهر
سرپرست فنی مسابقات شنای دختران مدارس شهرستان بهشهر، اسامی رتبه‌های برتر این رقابت‌ها را اعلام کرد
آوای خزرفرزانه حسنی: مسابقات شنا ویژه دختران مدارس بهشهر در دو ماده «کرال سینه» و «قورباغه» در مقطع ابتدایی و متوسطه اول با همکاری اداره ورزش و جوانان و انجمن شنا تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش در استخر محمدزاده این شهرستان برگزار شد.

در این زمینه مهشاد عبادیان سرپرست فنی مسابقات با اعلام اینکه ۱٠۴ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور داشتند، درباره رتبه‌های برتر به خبرنگار ما گفت: رومینا آشتیانی از مدرسه شهید توبه رتبه اول، آنا غلامی از مدرسه شهید توبه رتبه دوم و هلیا عزیزی از مدرسه عترت مقام سوم را از آن خود کرد.

وی ادامه داد: نفرات برتر در ماده قورباغه در مقطع متوسطه اول نیز شامل؛ هلیا عزیزی از مدرسه عترت مقام اول، رومینا سادات مصطفوی از مدرسه رشد مقام دوم و درنیکا دهبندی از مدرسه عترت مقام سوم بوده‌اند.

عبادیان اعلام کرد: در مقطع ابتدایی دوره اول در ماده قورباغه نیز دیانا مرادیان از مدرسه رشد مقام اول، نوگل نیک پور از مدرسه تربیت مقام دوم، و النا ناصری از مدرسه سما مقام سوم را از آن خود کرد.

سرپرست فنی این مسابقات اظهار داشت: در ماده کرال سینه نیز؛ نوگل نیک پور از مدرسه تربیت مقام اول، ارغوان اسماعیلی از مدرسه تربیت مقام دوم و ترگل طاهری از مدرسه پرمیسان مقام سوم را از آن خود کرد.

وی اعلام کرد: در مقطع ابتدایی دوره دوم در ماده کرال سینه نیز؛ درسا افغان از مدرسه سما مقام اول، نازنین زهرا احمدی از مدرسه بنت الهدی مقام دوم و الینا منصوریان از مدرسه تربیت مقام دوم را به دست آورد.

عبادیان گفت: در ماده (قورباغه) خانم ها؛ درسا افغان از مدرسه سما مقام اول، سورنا مصطفوی از مدرسه شهید عسگری مقام دوم و ویانا مجتبایی از مدرسه بنت الهدی مقام سوم را از آن خود کرد.

به گزارش آوای خزر، نسیبه کیمیا مسئول انجمن شنا تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش و خانم احمدی به عنوان سرداور مسابقات فعالیت داشتند و همچنین خانمها؛ رنگریز، مفیدی، کاردگر، قاسمپور، محمدزاده، نجفی و هاشمی داوران این دوره از مسابقات بودند.

انتهای پیام/۱۰۰۲/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: