دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
سرپرست ریاست جمهوری:

استقبال بهتر و معنادارتر مردم در مرحله دوم انتخابات

استقبال بهتر و معنادارتر مردم در مرحله دوم انتخابات
سرپرست ریاست جمهوری گفت: کارهای انتخاباتی خوب پیش رفته است و نسبت به همین ساعت هفته گذشته استقبال بهتر و معناداری انجام شده است و تا این ساعت تعداد نسبتاً بیشتری رأی خود را به صندوق انداختند.

فرزانه حسنی - تهران - آوای خزر: محمد مخبر دقایقی قبل در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، اظهار کرد: یاد رئیس جمهور شهیدمان را گرامی می‌ داریم و خلأ وجودی ایشان انصافاً خود را نشان می‌ دهد.

وی افزود: اصل حضورم در وزارت کشور اول از هر چیز برای عرض خسته نباشید به عزیزان دست اندر کار انتخابات است، کار فوق‌ العاده سختی دارد شکل می‌ گیرد، معمولاً برای انتخابات ریاست جمهوری از یکسال قبل تدارک می‌ بینند تا زمینه فراهم شود و آماده کردن بستر انتخابات در کشوری پهناور با ۸۰ میلیون نفر کار دشواری است.

سرپرست ریاست جمهوری در ادامه خاطرنشان کرد: وزارت کشور، شورای نگهبان، نیروهای نظامی، صدا و سیما و وزارت ارتباطات کار خوب و منظمی شکل دادند، من امروز از قسمت‌ های مختلف که بازدید می‌ کردم چند ده هزار نفر دارند به این انتخابات خدمت می‌ کنند و الحمدلله کار خوب پیش رفته است و نسبت به همین ساعت هفته گذشته استقبال بهتر و معناداری انجام شده است و تا این ساعت تعداد نسبتاً بیشتری رأی خود را به صندوق انداختند.

استقبال بهتر و معنادارتر مردم در مرحله دوم انتخابات

وی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم خدا کمک کند، دل‌ ها را بگرداند و مردم مثل همیشه ماموریتشان را انجام دهند تا سلامت و اقتدار نظام در دنیا ثابت شود، زیرا ارزش و عزتی که حکومت اسلامی در دنیا دارد یکی از مؤلفه هایش حضور مردم در صحنه است و امیدوارم شاهد حضور پر شورتری در صحنه باشیم.

به گزارش آوای خزر، مخبر در پایان گفت: به مردم اطمینان می‌ دهم دولت بدون هیچ گرایشی این انتخابات را برگزار می‌ کند و سلامت انتخابات توسط وزیر کشور و سامانه‌های سراسر کشور برای صیانت از رأی مردم به دقت رصد می‌ شود و امیدوارم شاهد انتخاب مفیدی برای مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظرات شما
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین