دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
به مناسبت هفته خبرنگار انجام شد

تقدیر مدیرکل امور بانوان مازندران از خبرنگار آوای خزر+ عکس

تقدیر مدیرکل امور بانوان مازندران از خبرنگار آوای خزر+ عکس
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به مناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار، از خبرنگار آوای خزر قدردانی کرد.

به گزارش آوای خزر از ساری، فرشته پازوکی صبح امروز شنبه با حضور در دفتر این پایگاه خبری تحلیلی؛ روز و هفته خبرنگار را تبریک و به دست‌اندرکاران این رسانه خداقوت گفت.

وی با اشاره به وظیفه خطیر رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی، اظهار داشت: خبرنگاران در کنار ما مسئولان و با حضور چندین ساعته در کارگروه‌ها، همایش‎ها و جلسات تخصصی و تنظیم و انتشار خبر رسالت خود را برای آگاهی‌بخشی به جامعه ایفا می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین از شهید محمود صارمی خبرنگاری که ۱۷ مرداد هر سال به احترام او روز خبرنگار گرامی داشته می‌شود را یادآور شد و گفت: انتظار از جامعه رسانه‌ای نیز همین است که به معنای واقعی در هر شرایطی همچون شهدای خبرنگار خبررسان و جوینده حقیقت‌ها باشند.

این مسئول همچنین ایام ماه محرم و وفات حضرت رقیه (س) را تسلیت گفت و اظهار داشت: خون شهدای کربلا زمینه‌ساز انقلاب اسلامی و جریان‌های مقاومت شد و به امید خدا به زودی زود شاهد پیروزی جبهه حق بر باطل و پیروزی قدس شریف خواهیم بود.   

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران که با همراهی خانم‌ها غبیشاوی (معاون) و اسفندیاری (کارشناس) در این دیدار حضور داشتند،  با اشاره به اهمیت نهاد و بنیان خانواده، از نقش محوری زن برای تربیت فرزندان و تحکیم خانواده گفت.

پازوکی با بیان اینکه محیط خانواده با درایت و هنر زن می‌تواند به مکانی امن و بانشاط تبدیل شود، اظهار داشت: نقش پدر و مادر در هر خانواده‌ای باید سر جای خودش باشد و این مادر است که با تبیین نقش پدر به عنوان تکیه‌گاه و پشتیبان برای فرزندانش می‌تواند ابهت و اقتدار پدر در خانواده را محکم کند.

وی با اشاره به اینکه زن و مرد مکمل هم هستند و خداوند هر یک را با خصوصیت‌هایی آفریده که ظرافت‌های زنانه و اقتدار مردانه در کنار هم قرار می‌گیرند، تصریح کرد: دیدن نکات مثبت از سوی دو طرف و توجه به خصوصیت‌های بارز و ذاتی طرف مقابل، سبب می‌شود که در مسائل خانواده تفاهم و درک متقابل از شرایط یکسان شکل بگیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در پایان این دیدار صمیمی از آزاده بابانژاد خبرنگار و سردبیر این رسانه قدردانی کرد.

پایگاه خبری تحلیلی آوای خزر از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده است، ۱۱ خبرنگار و عکاس با این مجموعه به مدیر مسئولی سعید منصوری همکاری فعال یا پاره‌وقت دارند. خبرنگاران و عکاسان آوای خزر تا کنون در ۱۲ جشنواره بین المللی، ملی، استانی و منطقه‌ای حائز رتبه‌های برتر شدند.

برای دیدن تصاویر در اندازه اصلی لطفا روی علامت دانلود در سمت چپ پایین کلیک کنید



انتهای پیام/

| دبیر: آزاده بابانژاد
مطالب مرتبط
نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار