دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۹
به میزبانی آمل برگزار شد

رقابت تیراندازان مازندرانی در اهداف ثابت

رقابت تیراندازان مازندرانی در اهداف ثابت
مسابقات تیراندازی اهداف ثابت در مازندران برای نخستین‌بار در سه کلاس A, B, C به میزبانی آمل برگزار شد و نفرات برتر جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش آوای خزر به نقل  از روابط عمومی هیات تیراندازی مازندران، یک‌دوره مسابقه تیراندازی به مناسبت هفته دفاع مقدس با شرکت ۹۱ تیرانداز طی ۲ روز در مجموعه ورزشی کاله آمل و برای اولین بار در سه کلاس A و B و C برگزار شد.

در پایان مسابقات در مجموع نمرات تپانچه آقایان و بانوان، سید میلاد اوصیالقب از قائم‌شهر و عبدالرضا قریشی و ابوالفضل دیباجی هر دو از ساری به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

همچنین در مجموع نمرات تفنگ آقایان و بانوان، سحر نیکزاد، سیده به‌آفرید شمسی و آروشا اردشیری هر سه از ساری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تفنگ نونهالان پسر روی پایه، نویان میرزاباباپور از بابل، منان عابدی از بابل و علی رجبعلی‌نژاد روی سکو رفتند و رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و در تفنگ نونهالان پسر (C)، اورمزد رستمی و امیررضا محمدی‌منش هر دو از ساری اول و دوم شدند و محمد فلاح و برسام باکویی هردو از ساری مشترکاً رتبه سوم را بدست آوردند.

همچنین در تفنگ نوجوانان پسر (B)، مهبد هادیان از ساری، ابراهیم پاسالار از آمل و ابوالفضل اصغرنیا از بابل عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در تفنگ بزرگسالان آقایان (A)، امیرعلی نائیج و یاسر سندیانی هر دو از آمل به ترتیب اول و دوم شدند.

در تپانچه نوجوانان پسر (A)، امیرحسین قانع از ساری و مهبد مرتضوی از قائم‌شهر اول و دوم شدند و در تپانچه بزرگسالان آقایان (A)، سید میلاد اوصیالقب از قائم‌شهر و عبدالرضا قریشی و ابوالفضل دیباجی هر دو از ساری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

ضمناً در تپانچه نوجوانان دختر (B)، ستایش حسن‌پور از بابل، آلما جمشیدنیا از قائم‌شهر و ثنا بابایی از بابل اول تا سوم شدند و در تپانچه جوانان دختر (A و B)، فاطمه شعبانی و آتنا اربابی هر دو از ساری اول و دوم شدند و مهدیس محبوبی‌راد از آمل در رتبه سوم قرار گرفت.

در تپانچه بزرگسالان بانوان (B)، هانیه محمدی از بابلسر، زینب بابازاده و فاطمه بابازاده هر دو از بابل رتبه‌های اول تا سوم را از آنِ خود کردند. همچنین در تپانچه بزرگسالان بانوان (A)، سمیه فتاحی از ساری، نفیسه درزی از آمل و هستی پرچ از بابل اول تا سوم شدند.

در تفنگ نونهالان دختر روی پایه، مروه تورتیز و سیده ساینا حسینی هردو از بابلسر در جایگاه‌های نخست قرار گرفتند و نازان علیپور از بابل و آسنا جعفری از قائم‌شهر دوم و سوم شدند.

در تفنگ نوجوانان دختر (B)، آرمیتا غلامی‌فرد از بابلسر، سوگند حاجی‌زاده از بابل و سیده سوگند حسینی از بابلسر به‌ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند. همچنین در تفنگ نوجوانان دختر (A)، آروشا اردشیری از ساری، پریسا پناهیان از بابل و پرنیا پهلوان از بابل اول تا سوم شدند. ضمناً در تفنگ جوانان دختر (A و B)، سیده به‌آفرید شمسی و آیدا داوودی هر دو از ساری مشترکاً اول شدند و نگار پناهی از بابل و کیمیا خیری از آمل رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در تفنگ بزرگسالان بانوان (B)، سارا توپا ابراهیمی از ساری، تابان خواجوی از آمل و رزیتا قربانی از بابل در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند. همچنین در تفنگ بزرگسالان بانوان (A)، سحر نیکزاد از ساری، زهرا لطفی از محمودآباد و فاطمه پیروی از بابل رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است: این رقابت با حضور پهلوان معاون همگانی اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران و جمشیدپناه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل، علی‌مصطفی رجبی دبیر و ربابه رستمیان نایب‌رئیس هیات تیراندازی مازندران و روسای هیات‌های تیراندازی آمل، بابلسر، گلوگاه و بابل و رئیس کمیته اهداف ثابت و رئیس کمیته مسابقات برگزار شد.

ضمناً مازیار ملکی ورزشکار پُرافتخار رشته تفنگ بادی میهمان ویژه این رقابت بود و در پایان از داوران و مربیان فعال با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

لازم به ذکر است: شرکت خدمات تیراندازی "مای پلت" که در تمام مسابقات، تجهیزات و لوازم تیراندازی را عرضه می‌کند، حضور فعالی در این رقابت داشت تا تیراندازان به آسانی اقلام موردنیازشان را تهیه کنند.

ضمناً هیات تیراندازی شهرستان آمل نیز میزبان خوبی بود و تمام شرایط و مقدمات برای رقابتی سالم و مهیّج را فراهم کرد.

انتهای پیام/
| دبیر: آزاده بابانژاد
نظرات شما