دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
در گفتگو با سردار سعادتی اعلام‌شد

فعالیت ۱۴۸ ستاد مردمی قالیباف در مازندران

فعالیت ۱۴۸ ستاد مردمی قالیباف در مازندران
۱۴۸ ستاد انتخابات جبهه مردمی دکتر محمدباقر قالیباف در مازندران به صورت منظم به فعالیت انتخاباتی مشغولند.

آوای خزرآزاده بابانژاد: شورای راهبردی ستاد انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در استان مازندران با حضور سردار مهدی سعادتی، منصورعلی زارعی، کمال علیپور خنکداری، ماشالله عظیمی و حسین محمدی تشکیل شده است و فعالیت سازمان‌یافته‌ای دارند.

به گفته مهدی سعادتی رئیس ستاد انتخابات جبهه مردمی خدمت جهادی کشور و استان مازندران، همه کسانی که در ستاد‌های مربوطه حضور دارند با علاقه و نه برای پست و مقام پای کار آمده‌اند، افرادی، چون حاج حسن صفری، دکتر حاجی‌زاده و ... با محبت و ارادت وارد عرصه شدند.

وی با بیان اینکه در همه شهرستان‌های مازندران ستاد‌های مردمی افتتاح شده است و اکنون ۱۴۸ ستاد منظم، فعال و پای کار داریم که این غیر از ستاد‌های روستایی است، افزود: احکام مربوطه به افراد تقدیم شده است و به فعالیت‌های محوله مشغولند.

سردار سعادتی با اشاره به خصوصیات اخلاقی دکتر قالیباف اظهار داشت که ایشان یک نیروی جهادی، مخلص، متخصص و اخلاق‌مدار است که به همه مسائل کشور اشرافیت کامل دارد.

فعالیت ۱۴۸ ستاد مردمی قالیباف در مازندران
رئیس ستاد انتخابات جبهه مردمی خدمت جهادی مازندران با بیان اینکه از تمام اقشار در ستاد قالیباف حضور دارند و توجه خاصی نیز به قشر خاکستری داشتیم، از برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای جلب آرای این گروه خبرداد که به خوبی جریان دارد.

این مسئول از برگزاری همایشی با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر مازندران خبرداد که به زودی برگزار می‌شود و از این دست برنامه‌ها با سایر اقشار به ویژه تشکل‌های مردمی روستایی و عشایری نیز انجام گرفته یا در دست انجام است.

وی با اشاره به اعیاد ولایت و امامت اظهار داشت که از روز گذشته جشن‌های مردمی در داخل ستاد به نام امیرالمومنین آغاز شده است.

سردار سعادتی با تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، عنوان کرد که مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشورشان را رقم می‌زنند و این حضور اعتبار و قدرت ایران را افزون‌تر می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه مردمی خدمت جهادی کشور و استان مازندران همچنین اعلام کرد که ۳۲ کمیته در این مجموعه داریم و مسئولان کمیته‌ها، مشاوران و دستیاران فعالیت‌های خود را به نحو شایسته انجام می‌دهند.

فعالیت ۱۴۸ ستاد مردمی قالیباف در مازندران
به گزارش خبرنگار ما منصورعلی زارعی از اعضای شورای راهبردی و رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در مازندران نیز عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان ما همواره از استان‌هایی با مشارکت بالای انتخاباتی بوده و به همین دلیل است که می‌بینیم ستاد‌های مختلف در این استان تشکیل شده و فعال است.

وی بیان کرد: جبهه انقلاب مشغول کار و خدمت به مردم است و معتقدیم که افرادی، چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم و جبهه انقلاب الگو هستند.

زارعی اظهار داشت: اجتماع بزرگ حامیان دکتر قالیباف فردا دوشنبه ۴ تیرماه در ساری با حضور دکتر نیکزاد رئیس ستاد دکتر قالیباف در کشور برگزار می‌شود.

 رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر محمدباقر قالیباف در مازندران با اشاره به خصوصیات دکتر قالیباف بیان کرد: ایشان در پست‌های مختلف خدمت داشته و از سنین کم وارد عرصه جهاد و خدمت شد و با توانمندی‌هایی که در وجود او بوده به سرعت رتبه‌های نظامی را پشت سر گذراند و موفق بوده است.

فعالیت ۱۴۸ ستاد مردمی قالیباف در مازندران
وی با اشاره به خدمات ارزشمند قالیباف در شهرداری تهران که توسعه زیرساخت‌ها، آزادراه‌ها، فضای سبز و ... بوده است، گفت که ایشان در مجلس شورای اسلامی به وفاق و همدلی موجود در کشور کمک کرده است، به احصای مسائل در حوزه قانونگذاری پرداخت، نظام‌مسائل کشور را شناسایی و پیگیری کرد و در حل آنها به خوبی وارد عمل شد.

زارعی در پایان اعلام کرد که مشارکت مردم اولویت اول در انتخابات است و این مشارکت سبب اقتدار کشور می‌شود و امیدواریم دولت آینده ادامه‌دهنده دولت مردمی آیت‌الله رئیسی باشد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/

نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
نظرسنجی
در انتخابات ریاست جمهوری 1403 به چه کسی رای می دهید؟
آخرین اخبار