دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۲۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۳
سرپرست فرمانداری نکا در جمع اصحاب رسانه:
توسعه کشور مرهون نقش‌آفرینی خبرنگاران است
سرپرست جدید فرمانداری نکا در جمع اصحاب رسانه این شهرستان، با بیان اینکه کار‌های خوبی که در حال انجام است باید به مردم اطلاع‌رسانی شود، بخش مهمی از توسعه و بالندگی کشور را مرهون نقش‌آفرینی خبرنگاران دانست.
آوای خزر - آزاده بابانژاد: به مناسبت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار دیپلمات خبرگزاری جمهوری اسلامی، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان نکا دوشنبه‌شب به میزبانی شرکت نسیم صباح مازند (حلاوت) در شهرک صنعتی شهید نظری برگزار شد.

مدیریت این شرکت در بسیاری از مراسمات شهرستانی پذیرای میهمانانی از همین شهرستان، استان و کشور است و یکی از افتخارات ملی محسوب می‌شود.

در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار با حضور فرماندار، معاونان ایشان، فرمانده انتظامی، مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شهرک صنعتی نکا برگزار شد، ابتدا خبرنگاران به مهمترین نظام مسائل حوزه خبر و ارتباط روابط عمومی‌ها و مدیران با خبرنگاران پرداختند.

بیشترین فراوانی درخواست‌ها بر تخصصی‌شدن روابط عمومی‌ها و مدیران نسبت به مقوله اطلاع‌رسانی و سواد رسانه‌ای و تعامل با رسانه‌ها بود که سرپرست فرمانداری نکا قول داد در نشست شورای اداری این موضوع را مطرح کند.

سرپرست فرمانداری نکا در جمع نمایندگان رسانه‌های مختلف با تبریک روز خبرنگار عنوان کرد: رسانه برای من از اهمیت بالایی برخوردار است، دفاع مقدس تا به امروز، بخش مهمی از توسعه و بالندگی کشور مرهون نقش آفرینی خبرنگاران است.

مرتضی رمضانی خود را خادم کوچکی برای شهرستان نکا دانست و از رسانه ای‌ها خواست تا به مردم امید بدهند چرا که راه برون رفت از مشکلات بن بست ندارد.

او با اشاره به وجود تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و کارآفرینان بزرگ در نکا، این ظرفیت‌ها را عاملی برای پیشرفت شهرستان دانست.

سرپرست فرمانداری نکا با بیان اینکه عقب ماندگی‌های زیادی در نکا داریم، افزود: کار‌های بزرگی در حال انجام است و باید به خوبی به مردم اطلاع رسانی شود.

رمضانی اولویت خدمات خود را محرومیت زدایی به ویژه در روستا‌ها و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان اعلام و اظهار کرد: ما بهترین مردمان را داریم و مردم نیز خط قرمز من هستند.

او از رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا خواست که این جلسات و هم اندیشی‌ها ادامه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری نکا این را هم گفت که پیگیری‌ها و نظارت‌ها را بیشتر می‌کند،   کمبود‌ها و نیازمندی‌های نکا زیاد است، اما سعی و تلاش بر این است که نه یک شبه بلکه به مرور زمان مشکلات با وحدت و تعامل، یک به یک حل شود.

رمضانی با توجه به اینکه سه شنبه‌ها روز ملاقات عمومی است، اعلام کرد: برنامه ملاقات عمومی این هفته یعنی امروز سه‌شنبه در روستای "چلمردی" برگزار می‌شود.

او در بخشی از سخنان خود گریزی به موضوع اخیری که در یکی از مراسمات شهرستان پیش آمد، اظهار داشت: به پیشنهاد دوستان برای خدمت به مردم شهرم آمده‌ام و هدفی جز گره گشایی از مشکلات موجود نداریم، لذا تمام ناملایمات در این مسیر را می‌پذیرم و موانع پیش رو تأثیری در پیگیری اهدافم ندارد.

سرپرست فرمانداری نکا در پایان سخنان خود از میزبانی شرکت حلاوت، همچنین از همکاری شهرداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری مراسم روز خبرنگار قدردانی کرد.

تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان نکا با همکاری دستگاه‌های یادشده و همچنین ضیافت شام که از سوی مدیریت شرکت حلاوت تدارک دیده شده بود و نهایتاً عکس یادگاری، پایان‌بخش مراسم روز خبرنگار شهرستان نکا در سال ۱۴۰۲ بوده است.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار