دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
برگزاری مراسم اربعین شهدای اردیبهشت در تهران:

جمیله علم‌الهدی: خدمت به مردم برای خدا باشد/ دبیرکل جهاد فلسطین: حمایت رئیسی و امیرعبداللهیان را فراموش نمی‌کنیم

جمیله علم‌الهدی: خدمت به مردم برای خدا باشد/ دبیرکل جهاد فلسطین: حمایت رئیسی و امیرعبداللهیان را فراموش نمی‌کنیم
اربعین شهید رئیسی و همراهانش در پرواز اردیبهشت تبریز با حضور میهمانان داخلی و خارجی و جمع زیادی از مردم قدرشناس ایران با سخنرانی‌هایی در باب خدمت به مردم و دفاع رئیس‌جمهور شهید و وزیر امور خارجه در دفاع از مظلومان، برگزار شد.

آوای خزرتهران فرزانه حسنی: مراسم اربعین شهدای پرواز اردیبهشت همزمان با سالگرد شهادت آیت‌الله مجاهد شهید بهشتی در مصلی تهران با حضور باشکوه مردم، مسئولان و میهمانان خارجی برگزار شد.

همسر شهید رئیسی در این مراسم اظهار داشت: در این چهل روز ملت قهرمان ایران گروه‌های مختلف مردم، کشور‌های مسلمان و مقامات عالی سیاسی خانم‌های تاثیر گذار کشور‌های دوست و همسو، با ما گریستند و همدلی کردند. این همه عظمت امکان تشکرش میسر نیست و وظیفه میدانم از همگان تشکر کنم.

جمیله علم الهدی ادامه داد: همه پیروان اسلام و ادیان می‌دانند که یکی از سنت‌های عالی عارفانه چله نشینی است ولی در این چله، اشک ما به خاطر خودمان و امضای حضرت صاحب الامر ظهور و بروز کرد، مثل یک خانواده کنار هم برای یک حاکم شهید گریستیم.

وی اظهار داشت: شما با شهدا عقد اخوت بستید و این هم بهترین چهره برای حاکمیت در جهان است و رهبری پدر همه ماست من حقیرم و تشکر من چه سودی دارد لذا تقاضا دارم به سنت چله نشینی پاداش همه ما را عطا کند.

جمیله علم‌الهدی: خدمت به مردم برای خدا باشد/ دبیرکل جهاد فلسطین: حمایت رئیسی و امیرعبداللهیان را فراموش نمی‌کنیم

همسر شهید رئیسی گفت: خواهران، معلمان، پدران و مادران بیاییم مطابق با تعالیم اسلام نسل نو را تربیت کنیم، حاکم و مردم به یک اندازه مسئولیت دارند.

خانم علم الهدی بیان کرد: تشخیص ولی و تبعیت از ولی بسیار اهمیت دارد، اگر هوای نفس سبب تصمیم گیری مردم و مسئولین شود ظلم است، خدمت به مردم و پیروی از رهبری باید به خاطر خدا باشد.

وی از همه بانوان تاثیرگذار ایران زمین، مادران زحمتکش و مخلص تقاضا کرد که فرزندان خود را برای تبدیل شدن به یک شهروند مطابق با تعالیم قران تربیت کنند.

دفاع جانانه شهید رئیسی و امیرعبداللهیان از فلسطین را فراموش نمی کنیم

به گزارش آوای خزر، در این مراسم دبیرکل جهاد فلسطین به عنوان یکی از میهمانان حاضر، گفت: آمده ایم در این روز غم انگیز کنار شما باشیم و راه این شهدا را ادامه می‌دهیم.

«زیاد نخاله» اظهار داشت: آمده ایم تا یاد شهید جمهور را گرامی بداریم، ایشان در منطقه کار‌های بزرگ و ارزشمندی انجام داد شهید رئیسی و امیرعبداللهیان پل‌های نزدیک شدن به کشور‌ها برای رخ دادن اتفاقات بزرگ و همچنین مواضع فلسطین را فراهم و تلاش کردند.

جمیله علم‌الهدی: خدمت به مردم برای خدا باشد/ دبیرکل جهاد فلسطین: حمایت رئیسی و امیرعبداللهیان را فراموش نمی‌کنیم
وی ادامه داد: شهید رییسی از فلسطین با تمام توان در محافل بین المللی دفاع کرد و این برای ملت ما ارزشمند است.

دبیرکل جهاد فلسطین گفت: ما در طوفان الاقصی حمایت ایران و ملت ایران را از یاد نمی‌بریم و همچنین دفاع جانانه امیرعبداللهیان و رئیسی را برای منطقه و همچنین فلسطین مظلوم را از یاد نمی‌بریم.

«زیاد» اعلام کرد: به این مناسبت از رهبر ایران به دلیل حمایت از فلسطین و مقاومتش تشکر جانانه داریم، به امید خدا تا قدس به پیروزی برسد و فلسطین آزاد شود دست در دست هم این راه را باهم برادرانه ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/۱۰۰۲/

برچسب ها: رئیسی
نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار