دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
فرماندار گلوگاه در جمع خبرنگاران:

حضور ۸۰۰ بازرس و نماینده فرمانداری در شعبات اخذ رأی گلوگاه

حضور ۸۰۰ بازرس و نماینده فرمانداری در شعبات اخذ رأی گلوگاه
نماینده عالی دولت در گلوگاه با اشاره به آماده‌بودن کامل امکانات در شعبات اخذ رأی این شهرستان، گفت: ۸۰۰ بازرس و نماینده فرمانداری نیز فردا در این شعبات حضور دارند.

علی‌اصغر فتوحی- آوای خزر: دکتر مهدی داودی امروز پنج‌شنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی گلوگاه، اظهار داشت: ۴۲ شعبه اخذ رای در شهرستان آماده شده‌است و بر اساس اظهارات رئیس اداره ثبت احوال، ۳۴ هزار نفر از مردم شریف و ولایت مدار گلوگاه واجد شرایط رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

داودی در ادامه گفت: از ۴۲ شعبه، ۱۵ شعبه اخذ رای شهری و ۲۴ شعبه روستایی، همچنین ۳ واحد سیار نیز برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهور آماده دریافت آرای مردم هستند.

فرماندار گلوگاه همچنین اعلام کرد: ۸۰۰ نفر از بازرسان و نمایندگان فرمانداری در ۴۲ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه فردا، روز به یاد ماندنی است و حماسه حضور مردم در رسانه‌های ملی، خبرگزاری و کانال‌های استانی و شهرستانی به تصویر کشیده خواهد شد، گفت: حضور خانواده شهدا، آزادگان، رزمندگان و ایثارگران به همراه مردم ولائی شهرستان تجلی حضور و مشارکت ملی برای آینده ایران عزیز و سربلند است.

حضور ۸۰۰ بازرس و نماینده فرمانداری در شعبات اخذ رأی گلوگاه
داودی افزود: شما خبرنگاران برای به تصویر کشیدن این حماسه حضور در برابر دشمنان ایران مسئولیت خطیری خواهید داشت، بنابراین با آگاهی از اهمیت موضوع و به مشارکت طلبیدن حداکثری مردم، به خلق حماسه‌ای دیگر در کشور کمک کنید و با شکار لحظات و ضبط تصاویر حماسه حضور مردم، این شکوه و عزت را به رخ دشمنان و رسانه‌های آنها خواهید کشید.

گلوگاه شرقی‌ترین شهرستان استان مازندران و هم مرز با استان‌های سمنان و گلستان است. گلوگاه در انتخابات ریاست جمهوری دوره قبلی و همچنین نمایندگی مجلس، یکی از شهرستان‌های استان با درصد مشارکت بالا بوده است.

انتهای پیام/

نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار