دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
رئیس ستاد انتخابات مازندران:

مشارکت ۴۲.۰۳ درصدی مردم مازندران در انتخابات ریاست‌جمهوری + آرا/ جلیلی بیشترین رأی مازندرانی‌ها را به‌دست آورد

مشارکت ۴۲.۰۳ درصدی مردم مازندران در انتخابات ریاست‌جمهوری + آرا/ جلیلی بیشترین رأی مازندرانی‌ها را به‌دست آورد
رئیس ستاد انتخابات مازندران از مشارکت ۴۲.۰۳درصدی مردم این استان در انتخابات ریاست جمهوری خبر داده و بر اساس آرای اعلام‌شده، سعید جلیلی بیشترین آرا را در مازندران به دست آورده است.

آوای خزرآزاده بابانژاد: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات مازندران از حضور همراه با ادب، آگاهانه و به هنگام مردم شریف مازندران در چهاردهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و همچنین کسانی که با ابتکار و برنامه‌ریزی خود انگیزه و شور و شوق را در مردم زمینه‌سازی کردند تا صفحه‌ی دیگری از افتخارات نظام اسلامی رقم زده شود، از سوی ستاد انتخابات استان مازندران قدردانی کرد.

قاسم عزیززاده گرجی همچنین از هیأت نظارت استان و هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و همینطور فرمانداران، بخشداران، هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها و عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رای و مسئولین ستاد انتخابات، نامزد‌ها چه استانی و چه شهرستان‌ها و نیز از نیرو‌های نظامی و انتظامی و دیگر افراد و مجموعه‌هایی که به نحوی به این امر مهم کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار داشت: از اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیمای مرکز استان که انصافا پابه‌پای انتخابات چه در گذشته و چه در حال حضور داشتند نیز تقدیر کرد.

رئیس ستاد انتخابات مازندران نتایج نهایی انتخابات چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری در استان مازندران را به شرح ذیل اعلام کرد:

از مجموع یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۰۷ (یک میلیون و چهل و سه هزار و پانصد و هفتاد) رای ماخوذه، ارای نامزد‌های انتخاباتی به این شرح است:

جناب آقای سعید جلیلی موفق شدند ۴۴۸ هزار و ۳۰۸ (چهارصد و چهل و هشت هزار و سیصد و هشت) رای را به خودشان اختصاص بدهند که معادل ۴۳ (چهل و سه) درصد آرا است.

جناب آقای مسعود پزشکیان ۴۰۶ هزار و ۴۸۵ (چهارصد و شش هزار و چهارصد و هشتاد و پنج) رای را به خودشون اختصاص داد یعنی ۳۹ (سی و نه) درصد.

تعداد آرای جناب آقای محمد باقر قالیباف هم ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ (صد و سی و دو هزار و صد و پنجاه و یک) رأی معادل ۱۳ (سیزده) درصد.

جناب آقای مصطفی پورمحمدی هم موفق شدند تعداد ۹ هزار و ۶۲۹ (نه هزار و ششصد و بیست و نه) رای معادل یک درصد آرا را کسب کنند.

وی اظهار داشت: میزان مشارکت مردم شریف استان مازندران هم ۴۲.۰۳درصد بوده است.

عزیززاده گرجی در پایان گفت: تقریبا ۵۰ هزار نفر با ستاد انتخابات در استان مازندران برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی و اجتماعی همکاری داشتند.

به گزارش خبرنگار ما، میزان مشارکت کلی مردم در انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری، ۴۰ درصد بوده است.

انتهای پیام/۱۰۰۱/

نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار