دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹
آغاز رأی‌گیری در مازندران

یوسف نوری: مشارکت قابل توجه مردم مازندران در آغازین دقایق رأی‌گیری

یوسف نوری: مشارکت قابل توجه مردم مازندران در آغازین دقایق رأی‌گیری
نماینده عالی دولت در مازندران از مشارکت قابل توجه مردم استان در آغازین دقایق رأی‌گیری خبرداده و گفته ۴۲ هزار ایرانی به فاصله کمتر از ۳۰ دقیقه از آغاز رأی‌گیری در انتخابات شرکت داشتند که بخش مهمی از آن به مازندران اختصاص داشته است.

آوای خزرآزاده بابانژاد: مرحله دوم از انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۸:۰۰ در سراسر ایران و شعبه‌های اخذ رأی خارج از کشور آغاز شده و زمان اتمام آن ساعت ۱۸ است که در صورت مشارکت مردم، تمدید خواهد شد.

یوسف نوری استاندار مازندران با حضور در مسجد شکوهی رأی خود را به صندوق انداخت.

وی با اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب اعلام کردند که این دوره از انتخابات باید پر شورتر از مرحله نخست باشد و مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند، شاهد حضور قابل توجه مردم در شعبات هستیم.

نوری با اشاره به اینکه تنها در ۲۷ دقیقه از آغاز انتخابات مرحله دوم از دور چهاردهم در مازندران از مجموع ۴۲ هزار نفر که در کل کشور در رأی‌گیری شرکت کردند بخش مهمی مربوط به مازندران بوده، این شور و حضور را در راستای فرمایشات رهبر انقلاب عنوان کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه چهار اصل مهم امنیت، رقابت، سلامت و مشارکت در انتخابات حائز اهمیت است، از مردم و همچنین ۲۶ هزار نیروی اجرایی، امنیتی، نظارتی، رسانه‌ای و در مجموع ۵۰ هزار نیروی انسانی که در انتخابات استان مشارکت دارند، قدردانی کرد.

یوسف نوری: مشارکت قابل توجه مردم مازندران در آغازین دقایق رأی‌گیری
وی همچنین با اشاره به برنامه‌هایی که در قبل، حین و پس از انتخابات توسط دست‌اندرکاران مربوطه انجام می‌شود، یکی از آنها را ۲۵۰ هزار ساعت آموزش در این زمینه اشاره کرد.

نوری یادآور شد: همانند مرحله دوم انتخابات که هفته قبل انجام شد، ۵۹ حوزه انتخابیه و ۳ هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رای در استان داریم که ۵۵ درصد آن در روستایی و بقیه شهری است. همچنین ۶۸۷ شعبه نیز سیار است.

به گزارش خبرنگار ما، برابر اعلام قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران، ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۸۷ نفر واجد شرایط رأی در مازندران هستند و از این تعداد ۱ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۹۶۰ نفر مرد و ۱ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۹۱۸ نفر زن هستند.



انتهای پیام/۱۰۰۱/

نظرات شما
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین