دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹
مدیرکل بانوان و خانواده مازندران:

محتوای عملیات رسانه‌ای دشمن را بشناسیم

محتوای عملیات رسانه‌ای دشمن را بشناسیم
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: اگر ما در جنگ نرم دشمن به محتوای عملیات آشنا باشیم، شک نکنید که دشمن را شکست می‌دهیم.

به گزارش آوای خزر از ساری، فرشته پازوکی امروز در رویداد رسانه‌ای طنین که در راستای جشنواره ملی بانوان حریم رسالت در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران برگزار شد، با اشاره به نقش موثر زنان در حوزه جنگ، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای بانوان فرصت خوبی است تا این قشر از جامعه در جهاد تبیین که مقام معظم رهبری در مسائلی همچون بانوی طراز انقلاب و سبک زندگی ایرانی اسلامی و الگوی سوم زن نه شرقی نه غربی عنوان فرمودند، قلم بزنند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ رسانه‌ای هستیم و اگر در این نبرد توانمندی، اشرافیت و ارتقا را نداشته باشیم خودبه‌خود باخته‌ایم، افزود: امروز دشمن مهندسی افکار می‌کند؛ یعنی جزء به جزء و ریز به ریز افکار ما را از بچه‌های مهدکودک، ابتدایی و راهنمایی گرفته تا دبیرستان و دانشگاه و کوچه و خیابان را بررسی و بر اساس افکار، نیاز و میل آن قشر برنامه‌ریزی می‌کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده مازندران گفت: اگر ما در جنگ نرم دشمن به محتوای عملیات آشنا باشیم، شک نکنید دشمن را شکست می‌دهیم؛ بنابراین باید مهندسی افکار دشمن را دور بزنیم و مهندسی معکوس داشته باشیم.

وی بیان کرد: امروز دشمن تمام هم و غم خود را بر این گذاشته که بانوی ما آن جنبه اصلی و اساسی خودش را گم و فراموش کند، راه را اشتباه برود. شعار انحرافی زن، زندگی، آزادی به بهانه حمایت از حقوق زنان برای همین است که زن از خود واقعی خارج شود، دشمن می‌خواهد با شعار‌های پرطمطراق زن را از وادی حقیقی و از حقیقت خودش خارج کند و به انحراف بکشد.

محتوای عملیات رسانه‌ای دشمن را بشناسیم

پازوکی ادامه داد: دائما رهبر انقلاب در بحث جهاد تبیین این نکته را تذکر می‌دهند که امروز یکی از وظایف ما بانوان به ویژه رسانه‌ها معرفی هویت واقعی زنان طراز انقلاب و بانوان ایرانی در قالب خبر، موشن، پادکست، فیلم، کلیپ و...   باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: باید این را نشان بدهیم که زن ایرانی و بانوی طراز انقلاب سه الگو را برای ما معرفی کردند که در الگوی اول زن در نگاه غرب را معرفی کرده است؛ زنی که در نظام سرمایه‌داری استفاده جنسی و ابزاری می‌شود، و دوم زنی که در نگاه شرقی باید در حاشیه و پستو‌ها باشد و هیچ نقشی در تمدن‌سازی نداشته باشد، الگوی سوم زنی که الگوی اول و دوم نیست بلکه الگوی زن نه شرقی، نه غربی و زن طراز انقلاب است.

پازوکی ادامه داد: زنان الگو و طراز انقلاب بانوانی هستند که در مسائل سیاسی، ورزشی، فرهنگی، اقتصاد و هر جایی را که نگاه کنید نقش فعال داشتند، در بزنگاه‌های تاریخ آمدند نقش‌آفرینی کردند و نقشه دشمن را عوض کردند. زنانی که نقش تربیتی یعنی همسرداری عالی،   تربیت نسل آینده عالی و در کنارش فعالیت‌های اجتماعی به اندازه وسع خودشان را دارند.

محتوای عملیات رسانه‌ای دشمن را بشناسیم
وی بیان کرد: دشمن به دنبال آن است تا زن طراز انقلاب را از نقش انسان‌سازی و نقش تربیتی جدا کند و در یک وادی دیگر به انحراف بکشاند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در پایان سخنان خود گفت: تبیین در حوزه بانوان و معرفی بانوی ایرانی اسلامی که به عنوان الگوی دوم زنان عالم بعد از حضرت زهرا (س) معرفی شده است، با دستان خبرنگاران و در  قالب‌های مختلف باید رسانه‌ای شود.

انتهای پیام/۱۰۰۱/

خبرنگار: آزاده بابانژاد | دبیر: آزاده بابانژاد
مطالب مرتبط
نظرات شما