دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
به‌مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) انجام‌شد
بازدید خبرنگاران از نمایشگاه وزارت اطلاعات در ساری
دستاورد‌های وزارت اطلاعات به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) در نمایشگاهی با عنوان «قله اقتدار» در ساری مرکز مازندران به نمایش درآمد و جمعی از خبرنگاران نیز از آن بازدید کردند.
آوای خزر آزاده بابانژاد: نمایشگاه یک‌روزه دستاورد‌های امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران به‌مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) عصر تا شامگاه روز شنبه ششم اسفندماه در بوستان ولایت ساری دایر شد.

این نمایشگاه با نام "قله اقتدار" با محوریت وزارت اطلاعات بود که دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلفی از آن بازدید و نهایتا در نشست تبیینی شرکت کردند.

تعدادی از اصحاب رسانه نیز عصر شنبه به مدیریت مهدی کاکویی رییس گروه رسانه و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بازدیدی از نمایشگاه داشتند.

در غرفه‌های گروهک‌های تروریستی نوظهور، گروهک تروریستی منافقین، و گروه‌های تروریستی تکفیری بخشی از اقدامات خرابکانه و سلاح‌های مخرب در معرض دید مراجعان قرار گرفت.

افدامات سناریوسازی شده توسط گروهک‌های تروریستی نوظهور با به‌کارگیری ابزار به ظاهر ساده، اما با وسعت تخریب بالا و فرآیند‌ها و محتوای غیرتشکیلاتی که به صورت سلولی از بستر فضای مجازی با پشتیبانی سرویس‌های اطلاعاتی صورت می‌گیرد مانند "ارتش مردمی" مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفت.

تأمین مالی تروریست‌ها، جاسوسی‌های تلفنی، مسیر‌های قاچاق سلاح‌های سرد و گرم به کشور، دفترچه‌های ساخت بمب‌ها و سلاح‌های مخرب دست‌ساز در قالب اسناد جالب توجه بود.

کارشناس وزارت اطلاعات نیز در هر غرفه توضیحاتی در خصوص گروه‌های خرابکار ازجمله ضد انقلاب که توسط سرویس‌های جاسوسی آمریکا اقداماتی را در مناطق مختلف کشور انجام دادند ارائه داد.

معرفی گروه‌های خرابکار و ضد انقلابی، چون پژاک، گاموح، کومله، حزب دمکرات کردستان ایران، حزب خلق بلوچستان، حزب همبستگی دموکراتیک اهواز و حزب کمونیست ایران که با شگرد‌های خاصی خساراتی را به نظام وارد آوردند و از سوی دیگر نیز اعلام عملیات و اشراف اطلاعاتی که سبب جلوگیری و خنثی‌سازی بسیاری از نقشه‌های شوم گروه‌های معاند شد، حائز اهمیت بود.

دستگیری هوشمندانه عوامل حادثه کرمان و شیراز که برخی از آن‌ها به مازندران گریخته بودند نیز مورد توجه واقع شد.

پخش فیلم‌هایی از نحوه کشف و دستگیری عوامل مزدور که قصد خرابکاری داشتند و یا پس از اقدامات تروریستی و خرابکارانه به مناطقی از کشور گریخته بودند نیز از نگاه اصحاب رسانه گذشت.

در این رویداد، خبرنگاران خواستار ارتباط بیشتر با وزارت اطلاعات با هدف بیان دستاورد‌های نظام در حوزه امنیتی و اشراف اطلاعاتی شدند و بد ندیدند که نشست‌های دوره‌ای با نگاه تبیینی برگزار شود.

انتهای پیام/۱۰۰۱/
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها