دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر اعلام کرد:
رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر گفت: بیمارستان 220 تختخوابی بهشهر به پیشرفت 85 درصدی رسیده است و هفته گذشته نیز در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی مقرر شد تا انشعابات آب، برق و گاز آن بو سرعت بیشتری انجام پذیرد
پیشرفت ۸۵%درصدی پروژه بیمارستان ۲۲۰ تختوابی امام خمینی بهشهر/ محور گلوگاه - دامغان با جدیت در حال اجرا  است

 مهندس مسیح ناصحی در گفتگو با خبرنگار آوای خزر اظهار داشت: ساخت و تکمیل بیمارستان جدید امام خمینی (ره) بهشهر که با درایت و پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی از ۱۶۰تخت به ۲۲۰ تخت ارتقا پیدا کرده است و تا این لحظه یشرفت حدود ۸۵% دارد.

وی افزود: روزانه ۱۰۰نفر ساعت کار در این پروژه در حال اجرا می باشد که با سفر اخیر مهندس علیزاده معاونت وزیر راه و شهرسازی، در جلسه ای با حضور دکتر شاعری نماینده مردم شریف شرق مازندران تمهیداتی برای تسریع مراحل پایانی اتخاذ شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر گفت: در این جلسه که مدیران شرکتهای گاز، برق و آب شهرستان بهشهر حضور داشتند؛ مقرر شد تا در جهت تامین هرچه زودتر انشعابات گاز، برق و آب این بیمارستان مهم که از بزرگترین پروژه های ابنیه دولتی شرق مازندران است،  تلاش ویژه ی انجام پذیرد.

ناصحی در خصوص پروژه محور گلوگاه به استان سمنان حد فاصل روستای سرخگریوه به دامغان اظهار داشت : طول مسیر پروژه 11.3 کیلومتر بوده که در دو قطعه عملیات راهسازی آن ادامه دارد. 

این مسئول تصریح کرد: قطعه اول به طول 5 کیلومتر از دامغان به سرخگریوه عملیات بهسازی و آسفالت آن به اتمام رسیده و با روکش نهایی آسفالت در صورت داشتن وضعیت جوی آرام آماده بهره برداری تا پایان سال می باشد.

وی در پایان گفت: قطعه دوم پروژه به طول 6.3 کیلومتر است که پیمانکار پروژه بعد از پایان رساندن ابنیه های موجود از قبیل (دو دستگاه پل به طول ۴۵ و ۳۶ متر ) و آبروها  مشغول انجام عملیات زیرسازی مسیر  فوق می باشد، انشاالله با مساعد بودن وضع جوی هوا این پروژه که در حال حاضر فعال است، عملیات بهسازی آن به زودی به پایان برسد.

انتهای پیام/ 1000
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها