دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
استاندار مازندران خبر داد:
استاندار مازندران گفت: گردشگری باید مدیریت شده باشد، باید با پروازهای چارتری برنامه ریزی شده بتوانیم فرودگاه ها را هم در پروازهای داخلی و هم در پروازهای خارجی فعال کنیم.
فعال کردن فرودگاههای مازندران با راه اندازی پروازهای چارتری

به گزارش آوای خزر،استاندار مازندران در سفر به غرب مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مازندران دارای پتانسیل های بزرگ و وسیعی است و چنانچه با یک برنامه درست توسعه ای و به صورت متوازن برای هر پنج سرفصل توسعه ای استان برنامه های اجرایی داشته باشیم خودبخود شکوفایی جمعیتی، اقتصادی و سرمایه ای را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرودگاه های مازندران به ویژه رامسر نقش مهمی در توسعه دارند، افزود: رامسر منطقه گردشگری است و پتانسیل های زیادی در بومگردی، جنگل و سواحل دارد و ما بایستی بتوانیم سیستم تورگردانی و گردشگری مدیریت شده را پایه گذاری کنیم و با سامانه های حمل و نقل زمینی، هوایی و دریایی به صورت ترکیبی فرصت های گردشگری استان به ویژه غرب استان را توسعه دهیم.

استاندار مازندران بیان کرد: گردشگری باید مدیریت شده باشد، باید با پروازهای چارتری برنامه ریزی شده بتوانیم فرودگاه ها را هم در پروازهای داخلی و هم در پروازهای خارجی فعال کنیم.

اسلامی افزود: این موارد را در دستور کار قرار دادیم و در حال پیگیری هستیم و امیدواریم با سنگ بنایی که گذاشته می شود و خط هوایی مستقل بین مازندران که به زودی مجوزش آن را خواهیم گرفت فرودگاهها فعال شوند.

نماینده عالی دولت در مازندران اظهار داشت: در این زمینه با یک سرمایه گذار اهل مازندران به تفاهم رسیدیم که ایرلاین مازندران فعال شود، مردم مازندران بایستی به همراه گردشگران از فرودگاه ها و خدمات آن استفاده کنند تا فرودگاه ها رونق پیدا کند. زیرا اگر خود مردم استفاده نکنند سهم گردشگران به تنهایی ممکن است برای انجام پرواز توجیه نداشته باشد.

وی با اعلام اینکه برای توسعه گردشگری دریایی باید سرمایه گذارها را شناسایی کنیم، گفت: البته با بعضی از علاقمندان به سرمایه گذاری مذاکراتی داشتیم. از دریا اصلا استفاده نکردیم، اگر به دریا نگاه کنید هیچ تحرکی در دریا نمی بینید. جایی که دریا هست باید تحرک باشد. رفت و آمد باشد. دریا انواع و اقسام ظرفیت ها را دارد.

استاندار مازندران اظهار داشت: اکنون از دریا عقب نشینی کردیم باید در دریا پیشروی کنیم. امیدواریم که بتوانیم برنامه های توسعه ای دریامحور را فعال کنیم. مهم این است که سرمایه گذاران و افراد دارای تمکن مازندرانی پیش قدم شوند همین موجب ایجاد تحرک و جاذبه می شود.

انتهای پیام/ 1001
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها