دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰
استاندار ولگاگراد در سفر به مازندران:
استاندار ولگاگراد در سفر به مازندران گفت: گردش کالا و تبادل کالا بین دو استان مازندران و ولگاگراد همراه با رشد است و پروژه های دو طرف در حال اجرا می باشد.
گردش و تبادل کالا بین ولگاگراد و مازندران رو به رشد است

به گزارش آوای خزر از ساری هیات 40 نفره تجاری اقتصادی از استان ولگاگراد روسیه امروز وارد مازندران شدند و مورد استقبال رسمی استاندار مازندران و هیات همراه قرار گرفتند. اکنون جلسه ای با حضور استانداران و مسئولان حوزه اقتصادی و تجاری دو کشور در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد.

در این جلسه تکانچنکو رییس اتحادیه اتاق بازرگانی و صنایع ولگاگراد روسیه با اشاره به بازدیدهای خود ار ظرفیتهای بندری و شرکتهای مازندران همچنین ظرفیتهای گردشگری و کشاورزی گفت: مذاکرات متعددی صورت گرفت و بخش خصوصی دو طرف درباره فعالیتهای یکدیگر سخن گفتند.
وی ابراز امیدواری کرد که صحبتهای دو طرف تبدیل به قرارداد شود که برای دو طرف سودمند باشد.

این عضو هیات تجاری روسیه از میزبانی شایسته طرف ایرانی و برگزاری چنین جلساتی قدردانی و بیان کرد: در هر منطقه ای که وارد شدیم سخنان ما مورد استقبال قرار گرفت.

***

اندری ایوانوویچ بوچاروف استاندار ولگاگراد از طرف شهروندان این استان از استاندار مازندران برای دعوت رسمی از استان میهمان نواز مازندران قدردانی کرد.

وی افزود: گردش کالا و تبادل کالا با رشد و پروژه های دو طرف در حال اجرا می باشد. ملاقات های رهبران دو کشور مرتب برگزار و گفتگوها به ما نمونه برقراری ارتباطات سازنده بین حاشیه دریای خزر و ولگا را نشان می دهد.

استاندار ولگاگراد اظهار داشت: دیدار امروز هیات ولگاگراد و مذاکرات انجام شده و مذاکرات همکاران و نمایندگان محافل تجاری و بخش خصوصی را سازنده، مداوم و مهم می دانم.
 
اندری ایوانوویچ بوچاروف استاندار ادامه داد: ولگاگراد در مساحت 113 هزار مترمربع واقع شده و بیش از 2.5 جمعیت و بیش از 140 قومیت و ملیت در آن زندگی می کنند.

گردش و تبادل کالا بین ولگاگراد و مازندران رو به رشد است

وی بیان کرد: در سال 2018 میزان تولید ناخالص ملی این کشور 12.3 میلیارد دلار بوده است، 7 میلیارد دلار پروژه را در دست اقدام داریم.

استاندار ولگاگراد از هماهنگی هایی که در طی سال برای اجرای این دیدار صورت گرفت قدردانی کرد و گفت: گزینه های همکاری با بخش خصوصی و استاندار مورد بحث قرار دددیم که پروژه ها با مقیاس بزرگ است و این همکاری نتنها برای دو استان بلکه می تواند برای توسعه روابط دو کشور جهشی باشد.

 اندری ایوانوویچ بوچاروف استاندار اظهار داشت: نباید فرصتها را از دست بدهیم. کار بسیار بزرگی در آینده است و ولگاگراد برای این کار آمادگی دارد.

وی در پایان از استاندار مازندران بخاطر مساعدتی که برای برداشت بهتر از مازندران و شهروندانش ترتیب داده است، تشکر کرد.

***
استاندار مازندران نیز در این جلسه اظهار امیدواری کرد که بخش خصوصی بتواند تفاهمنامه هایی که امروز اعلام می شود را به قرارداد تبدیل کند.

محمد اسلامی بیان کرد: این قراردادها واقعی و عملیاتی باشند.

وی ادامه داد: ظرفیتهای ارزشمندی در استانهای ولگاگراد و مازندران وجود دارد.

استاندار مازندران گفت: دانشگاههای دو استان نیز تفاهمنامه علمی فرهنگی را امضا کردند.

انتهای پیام/ 1354
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها