دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
بسته خبری بنیاد مسکن

آسفالت ۴۱۳ کیلومتر معابر روستایی مازندران در دولت سیزدهم

آسفالت ۴۱۳ کیلومتر معابر روستایی مازندران در دولت سیزدهم
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران اعلام کرد: ۴۱۳ کیلومتر از معابر روستایی این استان در دولت سیزدهم آسفالت شده است که نشان دهنده افزایش ۷۷ درصدی نسبت به سال‌های پیش از آن بوده است.

به گزارش آوای خزر، حمید رضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و مهندس ظفری مدیرکل دفتر مسکن شهری و حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) امروز با حضور در استان مازندران از پروژه‌های اتمام یافته و در دست اقدام مسکن شهری و طرح نهضت ملی مسکن در سطح شهرستان‌های استان بازدید کردند.

این بازدید‌ها شامل طرح نهضت ملی مسکن ۵۰ واحدی ولایت آمل، ۱۸ واحدی چمران (۱)، ۴۸ واحدی چمران (۲) و ۳۲ واحدی نواب بابل، پروژه ۲۰۰ واحدی کوثر (عالیواک ساری)، پروژه ۱۲ واحدی افق (۱) و ۴ واحدی افق (۲) و همچنین  پروژه مسکن شهری ۳۲ واحدی حریر ۳ بازدید کرد.

علی‌اصغر احمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، مهندس جمالی معاون مسکن وعمران شهری بنیاد مسکن و سایر مسئولین استانی و شهرستانی از روند ساخت و اجرا، همچنین میزان پیشرفت، موانع وعوامل موجود در مسیر اجرای پروژه‌ها و سؤالات و پیشنهادات مطرح شده از سوی مدیران و عوامل اجرایی پروژه‌ها صحبت کردند.

در مراسمی که با حضور مدیران بنیاد مسکن برگزار شد، با اهدای لوح سپاس از علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی استان و معاونین این مجموعه به واسطه تعامل وهمکاری در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن وسایر فعالیت‌های مرتبط تقدیر شد.

ادامه نهضت آسفالت در روستا‌های مازندران

در ادامه نهضت آسفالت روستا‌ها و شهر‌های هدف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، علی اصغر احمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران در حاشیه بازدید از عملیات اجرای آسفالت در روستای کاوان آهنگر قائمشهر اعلام کرد: روند نهضت آسفالت با جدیت در سطح استان ادامه دارد، اجرای پروژه‌های عمرانی و در بخش نهضت آسفالت به متراژ ۴۱۳ کیلومتر از معابر روستا‌ها در دولت مردمی سیزدهم توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اجرا شده است که حدوداٌ ۷۷ درصد در مقایسه با موارد مشابه سال‌های قبل افزایش داشتیم و این روند هم اکنون نیز با جدیت در سطح استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: آسفالت روستای کاوان قائمشهر به حجم ۱۵۰۰ تن و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال بوده است و از مسئولان مربوطه به ویژه فرمانداران و بخشداران در جهت حمایت ازاین نهاد و همچنین مسئولین محلی به‌واسطه همکاری و مشارکت در اجرای پروژه‌ها عمرانی قدردانی کرد.

احمدی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان متولی عمران و آبادانی روستا‌ها اجرای آسفالت در سطح روستا‌های استان را در لیست  برنامه‌ها و فعالیت‌های اولویت‌دار خود دارد و در این مسیر حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، بخشداران و مشارکت دهیاری‌ها سبب تسریع در اجرای این پروژه‌ها وسایر پروژه‌های عمرانی می‌شود.

تقدیر استاندارمازندران از مدیرکل بنیاد مسکن

در مراسمی با حضور یوسف نوری استاندارمازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با اهدا لوح سپاس از دکتر علی اصغر احمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران به پاس اقدامات ارزشمند، خداپسندانه و اثرگذار در محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم دوستی و مردم‌نوازی تقدیر کرد.

انتهای پیام/۱۰۰۱/

نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار