دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به ثمر نشست،

سیزده‌هزارمین خانه روستایی مازندران در دولت سیزدهم افتتاح شد

سیزده‌هزارمین خانه روستایی مازندران در دولت سیزدهم افتتاح شد
سیزده‌هزارمین خانه روستایی مازندران که با تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دولت سیزدهم ساخته شد، امروز با حضور استاندار در روستای رحمان‌آباد ساری افتتاح شد.

آوای خزرآزاده بابانژاد: صبح امروز پنج‌شنبه ۱۴ تیرماه افتتاح همزمان ۵٠٠ خانه روستایی در مازندران با حضور یوسف نوری استاندار، علی‌اصغر احمدی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به طور نمادین در روستای رحمان‌آباد – شرفدارکلا ساری، و در یکی از منازلی که به تازگی کار ساخت آن با تسهیلات بنیاد مسکن به پایان رسیده است، برگزار شد.

استاندار مازندران با ابراز خرسندی از اینکه در منزل یکی از جوانان روستا که از سادات بوده و دارای دو فرزند دختر است حضور پیدا کرده و آنها از مستأجری نجات پیدا کرده‌اند، گفت که مشارکت بانک‌ها و تلاش بنیاد مسکن برای خانه‌دار شدن مردم و یا استحکام بنا‌های داخل بافت روستا‌ها و شهر‌های کوچک حائز اهمیت است.

یوسف نوری با بیان اینکه باید بودجه‌ها را بیشتر کنیم و شاهد این قبیل افتتاحیه‌ها باشیم، اعلام کرد که در دولت سیزدهم، ۱۳ هزار مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار جمعیت در این استان به بهره‌برداری رسیده است و این نهضت و روند خدمت‌رسانی در سال جدید و سال‌های بعد با قوت ادامه خواهد داشت.

وی با تبریک ۱۴ تیرماه روز دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، با قدردانی از زحمات دهیاران و شهرداران، آبادانی روستا‌ها و شهر‌ها را مرهون پیگیری و خدمات آنها عنوان کرد.

هدف‌گذاری بیش از ۱۵ هزار تسهیلات مسکن روستایی مازندران در سال ۱۴۰۳

در ادامه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران اظهار داشت: امروز افتتاح همزمان ۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان را داریم که در واقع ۱۳ هزار مسکن در دولت سیزدهم تنها در همین استان تحویل جامعه هدف شده است.

علی‌اصغر احمدی اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲، سهمیه استان مازندران برای مسکن روستایی و شهر‌های زیر ۲۵ هزار جمعیت ۱۵ هزار واحد بود که مشغول کار هستیم و برای امسال نیز بیش از این میزان را آمادگی داریم که سهمیه بگیریم، چون این ظرفیت وجود دارد تا از قابلیت و فرصت خوبی که دولت در اختیار قرار داده است، در استان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در راستای مقاوم‌سازی مسکن روستایی و تامین امنیت جانی در روستا‌ها و شهر‌های هدف، تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی با بهره بانکی پنج درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران تصریح کرد: این تسهیلات با ارائه پروانه ساختمانی در بافت روستایی و در محدوده قانونی شهر‌ها پرداخت شود که از همین جا برای گروه‌های هدف اعلام آمادگی می‌کنیم  که به شعب ما در ۱۹ شهرستان مراجعه کنند.

به گزارش آوای خزر، دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به بافت روستایی و احداث خانه‌های مقاوم و همچنین مقاوم‌سازی خانه‌های موجود داشته است و تسهیلات خوبی را در حال حاضر تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان با بهره پنج درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، در کنار آن ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن را داریم که روز گذشته افتتاح متمرکز ۵۳۱ واحد آن در شهرستان آمل انجام شد.

انتهای پیام/

نظرات شما
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین