دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

پوشش ۹۹.۵ درصدی استعلامات انتخابات به‌صورت برخط

پوشش ۹۹.۵ درصدی استعلامات انتخابات به‌صورت برخط
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: علاوه بر پوشش ۱۰۰ درصدی تمام استعلامات، ۹۹.۵ درصد از آنها به شکل برخط انجام شده که این هم آمار بسیار خوبی است و نشان می‌ دهد نه تنها شبکه وجود داشته بلکه پایدار و با کیفیت بوده است.

فرزانه حسنی - تهران - آوای خزر: عیسی زارع پور با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: مثل سه انتخاباتی که در ۶ ماه گذشته داشتیم ارتباطات نقش کلیدی دارد زیرا بحث احراز هویت و استعلامات برخط انجام می‌ شود و امروز هم مثل جمعه گذشته شاهد پوشش ۱۰۰ درصدی شعب اخذ رأی سراسر کشور در شهر، روستا و حتی مناطق صعب‌العبور هستیم، تمام دستگاه‌ ها به شبکه متصل شدند و این یک افتخار برای جمهوری اسلامی است.

وی افزود: از این جهت این رویداد برای ما به لحاظ فنی و زیرساختی مهم است که چند ده میلیون نفر در بازه زمانی مشخص و کوتاه باید از این زیر ساخت استفاده کنند و خوشحالم اعلام کنم علاوه بر پوشش ۱۰۰ درصدی تمام استعلامات، ۹۹.۵ درصد از آنها به شکل برخط انجام شده که این هم آمار بسیار خوبی است و نشان می‌ دهد نه تنها شبکه وجود داشته بلکه پایدار و با کیفیت بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه خاطرنشان کرد: مثل هفته گذشته ۴۰۰ تیم در سراسر کشور مشغول پایش خطوط فیبر نوری کشور هستند و مسائل و مشکلاتی که به وجود می‌آید را برطرف می‌ کنند و اگر قطعی پیش بیاید به سرعت همکاران ما، مشکل را حل می‌کنند.

وی تاکید کرد: امیدوار هستم همین روند تا پایان رأی‌گیری ادامه پیدا کند و اگر انتخابات تا ساعت ۲۴ تمدید بشود من در اتاق وضعیت در کنار وزیر کشور حاضر هستم تا این پایداری را داشته باشیم.

زارع پور در پایان با اشاره به اینکه از دیروز چند مورد خرابکاری در مسیر خطوط فیبر نوری داشتیم گفت: با توجه به آماده باش همکاران، این خرابکاری‌ ها به سرعت رفع شده و اثری روی وضعیت شبکه نگذاشته و تقریباً ۹۰ درصد مسیرهای فیبر نوری مسیر جایگزین هم دارند، در نقاطی هم که نداریم اگر خرابی رخ بدهد در کوتاه‌ ترین زمان ممکن رفع می‌ شود.

انتهای پیام/

نظرات شما
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین