دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵
مشروح/ رئیس ستاد جلیلی خطاب به ناظریف‌ها و گردن کلفت‌ها:

انقلابی‌ترین اقدام شما خودکار پرت کردن به سمت مذاکره‌کننده بود!

انقلابی‌ترین اقدام شما خودکار پرت کردن به سمت مذاکره‌کننده بود!
رئیس ستاد جلیلی در جمع مردم مرکز مازندران خطاب به ناظریف‌ها و گردن کلفت‌ها، گفت: در اوج عصبانیت انقلابی‌ترین اقدام شما خودکار پرت کردن به سمت طرف مذاکره کننده بود و امروز حرف از استقلال کشور می‌زنید، مردم حرف شما را باور نمی‌کنند.

آوای خزر آزاده بابانژاد: گردهمایی حامیان دکتر سعید جلیلی در ساری با حضور محسن منصوری رئیس ستاد دکتر جلیلی و معاونت اجرایی در دولت سیزدهم، سه‌شنبه شب در مسجد جامع این شهرستان با شرکت جمعی از نخبگان و حامیان این نامزد انتخاباتی برگزار شد.

او با اشاره به شهادت آیت‌الله رئیسی که غم سنگینی برای کشور بود، اشاره‌ای نیز به صحبت‌های روز سه‌شنبه رهبر انقلاب داشت که فرمودند: اگر دولت رئیسی ادامه پیدا می‌کرد خیلی از مشکلات اقتصادی هم برطرف می‌شد.

منصوری سعه صدر، اخلاص، سلامت، پاکدستی و پاکدامنی و مردمی‌بودن، کار جدی و شبانه‌روزی و در رأس آنها نیز ولایت‌پذیری و ایجاد دولتی در طراز انقلاب اسلامی و دنیای اسلام را از خصوصیات شهید رئیسی عنوان و اظهار داشت:هرچند از حضور ایشان محروم شدیم، اما با رصد‌هایی که داریم خیلی خوشبینم که خون شهید رئیسی انشاالله این مسیر را پیش خواهد برد.

معاون اجرایی دولت سیزدهم بیان کرد: مسیر جمهوری اسلامی همین است و ما به عقب برنمی‌گردیم، ما عقلاً، شرعا و به‌تجربه به وعده‌های رهبری ایمان داریم که فرمودند به قله نزدیک شدیم، این حرف شعار و تعارف نیست ایشان مسئول ستاد روحیه‌دهی به انقلاب اسلامی نیستند بلکه این یک تحلیل مومنانه و واقع‌بینانه است.

او ادامه داد: در مسیر رسیدن به قله باید هزینه بدهیم. همین شهدایی که تقدیم کردیم بخشی از هزینه است و رهبری فرمودند که خستگی و ناامیدی ممنوع است. پیراهن مشکی را در عزای رئیس جمهور شهید از تن بیرون نیاوردیم، اما آستین همت بالا می‌زنیم و نمی‌گذاریم گفتمان انقلاب اسلامی معطل بماند، با تمام توان این مسیر را پیش می‌بریم و هزینه آن را هم می‌دهیم فدای کشورمان، حفظ نظام واجب است.

منصوری با اشاره به این سخن امام راحل که فرمودند حفظ جمهوری اسلامی از حفظ جان امام زمان واجب‌تر، و اولی است، اظهار داشت: برای این مسئله هم استدلال داریم، رقیب ما در انتخابات آن آقای ناظریف و برادری که رگ گردن برای مردم کلفت می‌کند نیست، اینها عددی نیستند که بخواهند این تربیون‌ها را صرف این افراد بکنیم.اقدام انقلابی شما خودکار پرت کردن به سمت مذاکره‌کننده بود!
او ادامه داد: رقیب ما جبهه کفر، استعمار، و استکبار است. برخی از این افراد در کشور ما دورریزها، پسماند‌ها و امتداد کمرنگ آن جبهه هستند که سعی می‌کنند ادا در بیاوردند، اما کور خوانده‌اند، مردم انتخاب کرده‌اند. مردم رأی دادند و پای آن رأی ایستادند. تأیید آن تشییع چند ده میلیونی بود که آمدند تا به ارزش‌ها احترام بگذارند، مردم به نفع جمهوری اسلامی رفراندوم برگزار کردند و شاید نوع فکر، پوشش و ظاهر متفاوتی از جمع معمول داشتند، اما نقش آنها در پیشبرد اهداف انقلاب از ما بیشتر است.

معاون اجرایی دولت رئیسی گفت: عموم مردم برای آرمان‌های انقلاب اسلامی ارزش قائل هستند، بخش مهمی از مسیر انتخاب را مقام معظم رهبری نشان دادند و فرمودند به کسی رأی بدهید که مومنانه معتقد به مبانی انقلاب اسلامی باشد.

منصوری اظهار داشت: ما معتقدیم آقای دکتر جلیلی بیش از سایر نامزد‌ها به این شاخصه‌ها مومن و معتقد هستند، ما دکتر جلیلی را اصلح می‌دانیم و گرچه با اغلب کاندیدا‌ها رفاقت عمیق و قدیم‌تر از جلیلی داریم، اما در مقام انتخاب، پای دکتر جلیلی می‌ایستیم.

او ادامه داد: دکتر جلیلی را امتداد دولت شهید رئیسی می‌دانیم، امتداد دولت شهید رئیسی مطالبه عمیق مومنین است. مردم ما در اقصی نقاط کشور پیام می‌دهند و هرکجا می‌رویم می‌گویند این عَلمی را که شهید رئیسی برداشت نگذارید روی زمین بماند.

منصوری گفت: ما در طی این مسیر با کسی تعارف نداریم ما معتقدیم شهید رئیسی و ویژگی‌های شخصی و مدیریتی ایشان باید تبیین شود و نزدیک‌ترین افراد به این گزینه‌ها مشخص شوند. شاخصه‌هایی که آقا گذاشتند شاخص‌هایی بوده که شهید رئیسی از جنس عمل به آنها بوده است.

او بیان کرد: رهبری فرمودند در سیاست خارجه کسی را انتخاب کنید که چشمش به نگاه دو – سه کشور نباشد. در دنیا حدود ۲۰۰ کشور داریم سال‌ها در دولت قبل امور کشور را معطل کردند، کشور را لنگ آمریکا، انگلیس و یکی دو کشور گذاشتند. چشم خودشان را به شرق و غرب، و آفریقا، و آمریکای جنوبی بستند همه ظرفیت‌ها را نادیده گرفتن تا دل کدخدا را به دست بیاوردند.

رئیس ستاد جلیلی ادامه داد: گذشت آن زمانی که شما کشور را معطل مصالح جمع محدودی که خودتان از جمع آنها بودید کردید، رفتید مذاکره کردید وقت تلف کردید، مذاکره برای شما آب و نان داشت، اما برای مردم نداشت، امضا کردن برجام برای برخی از شما نشان افتخار و سکه و لوح و نشان لیاقت داشت، اما برای مردم تحریم واکسن و کمبود دارو، و قفل شدن منابع مالی داشت، مذاکره برای چاه‌کنی شما نان داشت، اما برای مردم آب نداشت. ما نمی‌گذاریم وقت مردم را با این امور تلف کنید. آقای رئیسی پای مبانی ایستادند و یک دیپلماسی فعال ناظر به حل مسئله مردم را به پیش بردند.

منصوری اظهار داشت: در زندگی شخصی آیت الله رئیسی ساده‌زیستی موج می‌زد و ما آقای جلیلی را از این جنس می‌دانیم، آقای رئیسی اهل تواضع جلوی مردم بودند. 

او ادامه داد: شهید رئیسی نمی‌آمدند پشت تریبون برای مردم رگ گردن کلفت کنند. آن روزی که باید برای غرب رگ گردن کلفت می‌کردید رفتید زانو زدید کنار میز برخی از امرای کشور‌های مختلف؛ و رفتید لب رودخانه با آنها قدم زدید و نیشتان تا بناگوش باز شد، در اوج عصبانیت انقلابی‌ترین اقدام شما خودکار پرت کردن به سمت طرف مذاکره کننده بود و امروز حرف از استقلال کشور می‌زنید مردم حرف شما را باور نمی‌کنند. 

رئیس ستاد دکتر جلیلی - که سخنانش را به دلیل آغاز باران که مردم در فضای باز مسجد جامع ساری ایستاده بودند کوتاه کرد – در پایان گفت: مسیری که دکتر جلیلی شروع کردند تا انتها با قدرت پیش خواهد رفت، برخی از اصحاب تردید هر روز شایعه‌پراکنی می‌کنند که ایشان رفتند، بستند، اجماع کردند، ایشان هم از نظر اعتقادی مومن و معتقد هستند که تا انتها باید پیش برود و هم بر حسب همه نظرسنجی‌ها ایشان مطلوبترین وضعیت را در جریان انقلابی دارند.

انتهای پیام/۱۰۰۱/

نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
نظرسنجی
در انتخابات ریاست جمهوری 1403 به چه کسی رای می دهید؟
آخرین اخبار