دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹
رئیس ستاد انتخابات دکتر جلیلی در مازندران:

مردم ایران قابل پیش‌بینی نیستند/ جلیلی واقعیت میدان را می‌بیند؛ سلطانِ برنامه است نه سکه!

مردم ایران قابل پیش‌بینی نیستند/ جلیلی واقعیت میدان را می‌بیند؛ سلطانِ برنامه است نه سکه!
رئیس ستاد انتخابات دکتر جلیلی در مازندران با بیان اینکه دکتر جلیلی برنامه‌محور بوده و واقعیت میدان را می‌بیند، گفت: او سلطان برنامه است نه سکه و مردم ایران با هوش سیاسی بالا - که قابل تحلیل و پیش‌بینی نیستند - اینها را می‌فهمند.

آوای خزر آزاده بابانژاد: نشست خبری حجت‌الاسلام روح‌الله ترابی‌نسب شامگاه امروز در جمع نمایندگان رسانه‌های مختلف مازندران در ستاد مرکزی دکتر جلیلی در استان واقع در انتهای خیابان مازیار مقابل ایستگاه راه‌آهن ساری برگزار شد.

وی با اشاره فرصت برابری که صدا و سیما در اختیار ۶ کاندیدای منتخب قرار داده بود و اکنون همین روند را برای دور دوم داریم، از هوشمندی و زیرکی و بلوغ فکری مردم گفت که این هوشمندی را همه سلایق پای صندوق‌های آرا نشان دادند.

مسئول ستاد دکتر جلیلی در مازندران برنده انتخابات را جمهوری اسلامی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: کسانی که در مقاطعی از انتخابات، انتخابات را تحریم کرده بودند به این یقین رسیدند که مسیر اشتباه را در پیش گرفتند و حضورشان سر صندوق‌های رأی بیانگر این بود که خطا کردند و آمدند که خطا‌های خود را جبران کنند.

ترابی‌نسب با بیان اینکه دور دوم و نوع ارائه برنامه‌ها متفاوت خواهد بود و قطعا آقای جلیلی برنامه‌های مهمی دارند، نوع ورود دکتر جلیلی و تیم ایشان در تدوین برنامه‌های هوشمندانه و نزدیک به واقعیت را منحصربه‌فرد عنوان کرد.

وی شخص آقای جلیلی را دارای نزاکت خاصی دانست که شأن مردم را بیش از آن می‌داند که فرصت در اختیار را صرف منازعات سیاسی کند و بیشتر تلاش کرد با ارائه برنامه‌ها، برنامه‌های دیگر کاندیدا‌ها را به چالش بکشد و در دور دوم نیز همین روند را ادامه خواهد داد.

مسئول ستاد دکتر جلیلی در مازندران ادامه داد: نگاه و نظر جریان انقلاب متوجه آقای جلیلی است و سعید جلیلی نامزد جریان و جبهه انقلاب است و بعد از نتیجه انتخابات دور اول سایر کاندیداهای این جریان با او در یک قرارگاه مشترک هستند، کنار هم آمدیم و دست محبت و برادری دادیم.

وی ادامه داد: به دوستانی که در ستاد پزشکیان هستند تبریک می‌گویم که عرصه‌ای را فراهم کردند تا تنور انتخابات گرم شود. تصمیم نهایی را مردم جمعه آینده سر صندوق‌ها خواهند گرفت و از همه دوستان در ستاد پزشکیان خواهش داریم هر چه از صندوق درآمد نتیجه آن را بپذیرند و امیدواریم که نتیجه بهترین مصلحت برای مردم باشد.

مردم ایران هوش سیاسی بالایی دارند/ جلیلی واقعیت میدان را می‌بیند؛ سلطانِ برنامه است نه سکه!

مردم ایران قابل تحلیل و پیش‌بینی نیستند

ترابی‌نسب بیان کرد: وقتی انتخابات به دور دوم کشیده می‌شود، شاید برخی مردم میل و رغبت آنچنانی نداشته باشند، اما نظرم این است که مردم ما در انتخابات قابل تحلیل و پیش‌بینی نیستند، شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند که آرایش سیاسی به این شکل اتفاق بیفتد که جلیلی و پزشکیان به دور دوم بیایند.

وی ادامه داد: نظرم این است که دکتر جلیلی را هنوز خیلی‌ها نشناختند، انتخابات‌های قبلی ریاست جمهوری که برگزار می‌شد، از ۶ ماه قبل که افراد استعفا می‌دادند استارت اولیه انتخابات زده می‌شد و این سبب معطوف‌شدن ذهن مردم به انتخابات می‌شد.

مسئول ستاد دکتر جلیلی در مازندران گفت:، اما با توجه به اتفاقی که برای شهید رئیسی افتاد، باوجود اینکه ما نقد هم به دولت آقای رئیسی داشتیم – اما با ایمان به بسترسازی و ریل‌گذاری که اتفاق افتاد و شرایطی که پشت سر گذاشتیم؛ خروجی و سختی‌های این دولت و حلاوت و شیرینی آن را می‌توانستیم در سال چهارم بچشیم، اما اتفاق دیگری افتاد.

ترابی‌نسب بیان کرد: آمده بودیم بخشی از مشکلات ناشی از عملکرد تأسف‌بار  دولت آقای روحانی را که داشتیم فشار آن را بر گرده مردم تحمل می‌کردیم جبران مافات کنیم، با وجود آنکه مدعی بودند زبان دنیا را می‌فهمند با بسیاری از کشور‌های منطقه به مشکل خوردیم و ارتباطات ما قطع شد، در مجامع قدرت و توان ملی و بین‌المللی ما زیر سوال رفت این رویکرد‌ها باعث شد تا بخشی از توان  دولت آیت‌الله رئیسی متوجه این جبران مافات شود.

وی ادامه داد: طبیعتاً دشمن هم بیکار نبود، همه این وقایع می‌تواند دست به دست هم بدهد عملکرد دولت گذشته، تحولاتی که در این سه سال رخ داد، عرصه و میدان بین‌الملل به واسطه جنگ اوکراین و روسیه که تا حدودی فشار اقتصادی آن بر گرده کشور ما مؤثر بود، اینها می‌توانست عواملی باشد که کار را برای دولت آقای رئیسی سخت کند و این فشار اقتصادی ممکن است سبب شده باشد که حضور مردم در انتخابات کم باشد.

مردم ایران هوش سیاسی بالایی دارند/ جلیلی واقعیت میدان را می‌بیند؛ سلطانِ برنامه است نه سکه!

جلیلی ادامه‌دهنده راه شهید جمهور

مسئول ستاد دکتر جلیلی در مازندران گفت: اگر مردم آقای جلیلی را بشناسند و بدانند ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی است و با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت و استفاده از ظرفیت‌هایی که آقای رئیسی زمینه آن را فراهم کرده است به پیش می‌رود حتما نگاه دیگری خواهند داشت.

ترابی‌نسب اظهار داشت: اگر برنامه‌های دولت جلیلی در اختیار مردم قرار بگیرد و مردم نسبت به آن آگاهی پیدا کنند، و آن غبار و ترسی که نسبت به جلیلی و جلیلیسم و قالیبافیسم ایجاد شد از بین برود، مردم می‌پذیرند و نگاه و نظرشان به آقای جلیلی تغییر پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما با ایمان وارد عرصه تبلیغات دور دوم شدیم؛ افزود: بنر، تبلیغ، هیاهو، جنجال، توهین، تهمت و استهزاء و طالبانیسم و ... به نظرم تأثیری در نگاه و نظر مردم هوشمند ندارد، با توجه به اثربخشی رسانه‌ها و اینکه ممکن است جای جلاد و شهید عوض بشود، از خبرنگاران خواست حقیقت را به مردم عرضه کنند، چون مردم اگر به دنبال حقیقت باشند راحت‌تر می‌توانند انتخاب کنند.

مسئول ستاد دکتر جلیلی در مازندران گفت: فرصتی نداریم که این فرصت را به دروغ، تهمت و استهزاء بپردازیم، غبارآلود کردن عرصه انتخابات شایسته نیست، مردم ما هوشمند هستند و هوش سیاسی همگانی بالا رفته است.

مردم ایران هوش سیاسی بالایی دارند/ جلیلی واقعیت میدان را می‌بیند؛ سلطانِ برنامه است نه سکه!

برنامه جلیلی براساس واقعیت میدان است

وی با اشاره به برنامه‌های دکتر جلیلی که در صدر آنها معیشت مردم قرار دارد، ادامه داد: تفاوت برنامه دکتر جلیلی با سایر کاندیدا‌ها بر اساس واقعیت میدان بدون در نظر گرفتن حب و بغض سیاسی است، به عنوان نمونه همواره درباره محرومیت‌زدایی بحث شده، اما هیچ‌وقت نیامدیم روی عوامل محرومیت‌زا بحث کنیم لذا برنامه‌های دکتر جلیلی بر اساس واقعیت میدان است و به دنبال آن است تا ریشه‌های ایجاد محرومیت را کشف و آنها را از بین ببرد.

ترابی‌نسب با بیان اینکه کاندیدای ما سلطان برنامه است؛ نه سلطان سکه و ارز و شکر! اظهار داشت: هیچ کدام از کاندیدا‌ها در حد آقای جلیلی برنامه ارائه نکردند، و ایشان در همه سرفصل‌ها برنامه دارند.

مسئول ستاد دکتر جلیلی در مازندران با اشاره به شفاف‌بودن هزینه‌کرد‌های ستاد دکتر جلیلی بیان کرد: کل بودجه‌ای که از تهران در اختیار ستاد‌های جلیلی قرار گرفت به اندازه هزینه‌کرد ستاد‌های یکی از کاندیدا‌ها در یکی از شهر‌ها نبوده است. اما در ستاد دکتر جلیلی می‌بینیم که خانمی طلا‌های خود را فروخت و از فروشنده خواست که پول را مستقیم به ستاد ایشان واریز کند.

مردم ایران هوش سیاسی بالایی دارند/ جلیلی واقعیت میدان را می‌بیند؛ سلطانِ برنامه است نه سکه!

شفافیت حساب دکتر جلیلی در تبلیغات

ترابی‌نسب با بیان اینکه حساب آقای جلیلی مشخص است، ادامه داد: تاریخی‌ترین ستاد در بحث هزینه‌ها ستاد آقای جلیلی است، انتظار این است که ستاد پزشکیان نیز حسابی که برای تبلیغات و شهرستان‌ها هزینه کرده است را شفاف اعلام کند.

وی ادامه داد: حتی پس از اعلام نتیجه آرا کسانی آمدند که حکم بگیرند و بابت آن پول پرداخت کنند، اما ما حاضر به چنین اقدامی نشدیم و و خواستیم که اگر پولی وارد ستاد می‌شود، از راه حلال و صحیح باشد.

مسئول ستاد دکتر جلیلی در مازندران با اعلام اینکه فرصتی برای کسانی که علاقمند به ایران اسلامی هستند قرار گرفت، گفت: برخی از اطلاح‌طلبان با توجه به تغییر نگاه و نگرشی که برای آنها ایجاد شده و شناختی که نسبت به برنامه‌های آقای جلیلی پیدا کردند، حامی آقای جلیلی شدند و قطعا علت تغییر نگاه و رأی آنها برای همه جذاب خواهد بود لذا در روز‌های آینده عنوان جدیدی به گوش شما خواهد رسید و آن اصلاح‌طلبانی هستند که حاضرند برای آقای جلیلی کار کنند و قطعاً عَلم آنها در مازندران بالا خواهد رفت.

انتهای پیام/۱۰۰۱/

نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار