دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۵۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸
سردار قاآنی:

شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت بود

شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت بود
فرمانده سپاه قدس گفت: درحالی که همه تلاش می‌کردند صدای مقاومت را کسی نتواند به جهان منتقل کند، اما بچه‌های مقاومت در میدان به زیباترین شکل دفاع شرافتمندانه می‌کردند، اما کسی که صدای آنها را در عرصه‌های بین‌المللی می‌رساند او امیر عبداللهیان عزیز بود که صدای رسای مقاومت بود.

به گزارش آوای خزر، سردار قاآنی در اربعین شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) اظهار کرد: شهید امیرعبداللهیان خستگی ناپذیر و دلاور، شب و روز نمی‌شناخت و هر روز عرصه جدیدی را برای پیشرفت کار و دفاع از مقاومت باز می‌کرد.

وی افزود: درحالی که همه تلاش می‌کردند صدای مقاومت را کسی نتواند به جهان منتقل کند، اما بچه‌های مقاومت در میدان به زیباترین شکل دفاع شرافتمندانه می‌کردند، اما کسی که صدای آنها را در عرصه‌های بین‌المللی می‌رساند او امیر عبداللهیان عزیز بود که صدای رسای مقاومت بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه درادامه خاطرنشان کرد: شهید امیرعبداللهیان در کنار تمام سفر‌های شبانه روزی در این دوره که همه تلاش می‌کردند مقاومت را منزوی کنند، سه بار از سوی شورای امنیت سازمان ملل دعوت شد و در بالاترین کرسی بین‌المللی با صدای رسا حرف مقاومت را رساند.

وی تصریح کرد: این شهید عزیز در آخرین صحبت خود متنی را خواند که زیباترین متن در بیان حقانیت مقاومت و دفاع از این پروژه ارزشمند بود، فلذا بیان و عمل شهید رئیسی و مرد میدان اقدامات روابط بین‌المللی شهید امیر عبداللهیان اثبات کرد که اگر آمریکا در مقابل ما بایستد باز هم می‌توان خیلی کار‌ها را انجام داد.

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه این اقداماتی که در عرصه بین‌الملل می‌بینید مرهون زحمات وزیر شهید است، اظهار کرد: این اقدامات بسیار اثرگذار بود و توانست اقتدار نظام اسلامی را در مقابل اسرائیل کودک کش و آمریکای جنایتکار حفظ کند.

شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت بود 
سردار قاآنی در ادامه تاکید کرد: امروز در آستانه انتخاب رئیس جمهور هستید و قصد دارید کسی را انتخاب کنید که در استمرار راه شهید رئیسی، این مردم قهرمان در صحنه استمرار و عمل، استمرار راه ایشان باشد ولو اینکه آنچه شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان را بزرگ کرد و امروز افتخار انقلاب اسلامی است، باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: این مردان با آمریکا می‌جنگیدند و اثبات کردند که بدون اتکا به آمریکا می‌شود کار‌ها را پیش برد، در صورتی که وقتی از موضع اقتدار و قدرت حرف بزنید، حتی آمریکا را به کرنش وا می‌دارند.

 سردار قاآنی در پایان گفت: شهید امیرعبداللهیان در این دو دهه که برجستگی بیشتری پیدا کرد، هر کجا بود از نظام اسلامی دفاع می‌کرد و در هر کجا بود ارتباطش را با شهید سلیمانی مستمر و محکم حفظ کرده بود و برای پیشبرد اهداف همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/

نظرات شما
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها
آخرین اخبار