دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال(ترجیحا) و یا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

در صورت داشتن علایم شبیه آنفلوانزا، با آب و نمک، دهان خود را شستشو دهید.

      

در روزهای اول بیماری تنفسی، ضمن استراحت در منزل، از حضور در اماکن پر تردد پرهیز کنید.

      

از خوردن مواد غذایی نیم پز و خام خودداری کنید.

      

از بيماران مبتلا به علايم تنفسی (نظير سرفه و عطسه)،حداقل يک متر فاصله داشته باشيد.

      

از تماس دست آلوده به چشم، بینی و دهان خود بپرهیزید.

      

مدت شست و شوی دست ها حداقل به اندازه 20 ثانیه باشد و تمامی قسمت های دست (انگشتتان خصوصا انگشت شصت، کف دست و مچ دست)

      

به طور مداوم و در هر زمان ممکن، اقدام به شست و شوی کامل دست ها با آب و صابون نمایید.

      

دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با دستمال (ترجیحا) ویا قسمت بالای آستین بپوشانید.

      

سردرد، تب و مشکلات تنفسی نظیر سرفه، آبریزش از بینی و تنگی نفس از علائم شایع بیماری کرونا ویروس جدید2019 هستند، در کودکان و سالمندان می تواند همراه با تهوع و استفراغ و دل درد باشد.

      
کد خبر: ۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰
مسئول روابط عمومی هیأت ورزش کارگری مازندران:
مسئول روابط عمومی هیأت ورزش کارگری مازندران با بیان اینکه ورزش استان توانمندی‌های بالایی دارد اما با کمبودهایی مواجه است، افزود: باید به داد ورزشکاران جامعه کارگری رسید و صدای آنها را شنید.
صدای ورزشکاران جامعه کارگری شنیده شود/ توانمندی‌های بالایی در ورزش کارگری وجود دارد

امیرحسین طاهریان در حاشیه نخستین همایش ورزش کارگری مازندران که در پلاژ وزارت کشور برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار آوای خزر در ساری اظهار داشت: آغاز سال 97 را با برنامه، هدفمند و قدرتمند با هدف ارتقای ورزش کارگری استارت زدیم و اکنون می‌توانیم با قاطعیت بگوییم هیئت ورزش کارگری مازندران یکی از تشکیلاتی‌ترین هیأت‌های ورزشی استان است.

وی افزود: این هیأت با درایت نماینده مردم ساری و میاندرود در حال برند شدن در سطح ملی است، تمامی 49 انجمن برای خود یک رسانه هستند و دوستان خود را جهت مشارکت در فعالیتهای ورزشی تشویق و برنامه‌های خود را تبلیغ می‌کنند.

مسئول روابط عمومی هیأت ورزش کارگری مازندران با بیان اینکه در سال 96 عملکرد ورزشکاران کارگری بویژه در رشته‌های سومو، جودو و بسکتبال بانوان خیره‌کننده بوده است، تصریح کرد: در این رشته‌ها به‌ترتیب مقام‌های جهانی و کشوری کسب شد، 26 مدال جهانی و اوراسیایی در رشته‌های رزمی به‌دست آمد و این هیأت بعنوان غافلگیرکننده‌ترین هیأت ورزشی استان لقب گرفت.

طاهریان با بیان اینکه ورزش مازندران توانمندی‌های زیادی دارد اما با کمبودهایی مواجه است، افزود: باید به داد ورزشکاران جامعه کارگری رسید و صدای آنها را شنید.

وی بیان کرد: نبود زیرساختهای لازم در حوزه ورزش کارگری و همچنین فقر قوانین در فدراسیون ورزش کارگری مورد انتقاد است، با توجه به ساختار اقتصادی که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد انتظار می‌رود که مجمع نمایندگان با چانه‌زنی، لابی و پیگیری‌های لازم ردیف بودجه‌ای مستقل را برای فدراسیون ورزش کارگری در دولت اختصاص دهند تا دغدغه و بحران مالی ورزشکاران کارگری برای همیشه از بین برود.

این فعال رسانه‌ای گفت: می‌توانیم همایش هیأت ورزش کارگری استان که برای نخستین‌بار در روزهای 6 و 7 اردیبهشت‌ماه برگزار شد را یکی از تشکیلاتی‌ترین برنامه‌های ورزشی استان نامگذاری کنیم.

وی اظهار داشت: اهم تصمیمات اولین نشست روابط عمومی‌های هیأت ورزش کارگری مازندران نیز در حاشیه این همایش برگزار شد و مقرر گردید که جلسات آن بصورت ماهانه انجام شود، گزارش عملکرد انجمنها و هیأت‌ها در قالب گاهنامه باشد، برگزاری کلاسها و کارگاه‌های آموزشی در حوزه رسانه و روابط عمومی برگزار و  اخبار انجمن‌ها در کانال‌ها و سایت‌های مختلف منتشر شود.

انتهای پیام/ 1354
مطالب مرتبط
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین ها
پربحث ترین ها